...........................

Hade fler bilder från kusinernas skolavslutning som jag bjuder på medans jag väntar på att tröttmössan Olivia ska vakna.
Kevin sover här bredvid mig han också så det är ovanligt lungt och tyst här hemma. Jag saknar mitt järngäng men jag vet att dom har det bra hos Mummu. ♥ När Olivia har vaknat och fått i sig lite mat ska vi bege oss ditåt.
 
Anyays. När vi var små och hade skolavslutning var vi alltid och köpte mjukglass efteråt. Det var viktigt att det var mjukglass i strut, då visste man att det var sommar.
Så när mina barn slutat dagis så har jag tagit dem och gjort samma sak. Mjukglass efter dagisavslutningen.
Vi bygger också på nya traditioner, nu när skolbarnen (mina syskonbarn) har solavslutning så fikar vi tillsammans allihopa. Min syster gör jordgubbspaj med vitchoklad a´la Karo. Igår hade hon gjort två olika, jätte goda!
 
Min systerdotter Felicia sjöng en låt med sina vänner och därefter frågade Jonathan mig jag lovar varenda minut: "När ska Emma sjunga, när kommer Emma?"
Jag tittade på Anna som viskade att Emma inte alls skulle sjunga där idag... she better! hann jag tänka både en och 100 gånger så att Jonathan skulle vara tyst.
 
Felicia är hon i rosa vid micken.
Min fina svägerska Anna och Bessa Bus ♥
 
Barnens kusiner Felicia, Emma, Sebastian....
 
...Och Dewin :)
 
På väg till Mummu & Puua
 
Min syster Karolina med dottern Felicia
 
Min bror Stefu
 
 
Och nu vaknade Olivia! Vilken timing!

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken härlig dag :)

2014-06-13 @ 16:37:57
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Ebba

Så roligt och se alla fina bilder du lägger ut. Man blir ju lite nyfiken på er stora familj, inte bara era barn, utan även alla vuxna. Dina syskon och deras respektive t ex. Kan du inte berätta om dem i ett inlägg? Ålder, vad dem jobbar med osv. Skulle vara kul!

2014-06-13 @ 19:39:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback