En tröttis dag

Imorse kom jag knappt upp, så trött var jag. Olivia sov jätte dåligt, och Kevin likaså. - Så när Puua ringde för en timme sen och frågade om barnen fick följa med dom till Farsta så tog jag tacksamt emot erbjudandet.
Nu sover småttingarna och jag borde göra likadant, men det går inte med detta huvudvärk....
Jag sitter här och ordnar med bilder medans alvedon får värka och kaffekoppen på bordet.
Tänka sig att jag lärde mig att dricka kaffe... who knew? Smiley
 
Snart är det nog slutammat så får jag köpa mig PowerKing istället, wohohoo! Smiley
 
Tråkigt väder har vi nu också... jag hoppas dock att det blir fint till midsommar (precis som resten av Sverige antar jag?)
 
Igår när vi var ute såg vi en fågelunge på gräset, så vi ringde till Puua som kom och tog den till säkerhet så att inte katterna skulle få tag på den.
 
Puua, han är familjens "bird whisperer" och tar hand om alla djur han ser.
Han byggde bo till Kalle (<--ja han blev döpt) och barnen hjälpte till att samla pinnar, gräs och grus till honom. Även mat fick han så han klarar sig tills han lärt sig att flyga.
 
Jag hade en massa att skriva om, men huvudet orkar inte med riktigt.
Måste knåpa ihop en bilmbomb, vad tycks?
 
Här kommer några när Nicole fick ställa upp dra lillsyrran på traktorn. ♥
 
 
På tal om traktorer- Förra midsommaren var ju den första vi spenderade ute i syrrans stuga i Trosa (hon har haft den i bara 1 ½ år) Men så anordnar dom alltid festligheter på just midsommar och en traktor bruka komma och plocka upp byns barn på vägarna till midsommarfirandet. Så vi åkte med traktorn förra året och barnen hoppas att det blir så även detta år.
 
Favorit i repris, fast med systemkameran ♥
 
Jag älskar dom bilderna på Nicole & Kevin ♥ Funderar på att ha dom uppe på våran fotovägg.
 
Snart kommer inläggen upp på flera rum här hemma ♥

Kommentarer
Postat av: Annster

Jättefina bilder :)

2014-06-17 @ 14:15:01
URL: http://annster.se
Postat av: nina

Så herlige bilder,sukk....

2014-06-17 @ 21:49:27
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Ida en 16 årig tjej

De bilderna borde du absolut ha på fotoväggen, så himla fina!
Kram <3

2014-06-17 @ 23:21:53
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback