Det var den helgen

Kväll i vårt hem och alla 7 barnen ligger och sover. Jo, 7 för min brorsdotter Emma sover över idag till Nicole & Vanessas stora glädje.
Nicole, Vanessa & Emma sover inne hos grabbarna. Vi tog dit madrasser och så fick dom chips, godis och läsk och en film att titta på (det är fotboll i vardagsrummet vettu)

Andres fixade lite creme brulee (som ingen ändå tyckte om)



Jag ska också lägga mig tidigt... Annars brukar jag lägga mig vid 00-tiden. 
Ont i magen, nästan som mensvärk men det har jag inte fått sen jag plusade med Kevin. (Undrar när det börjar igen...?)

Vi har haft en bra dag, vart ute och lekt, spelat fotboll... 

I den närmsta tiden händer det något väldigt spännande här på bloggen, vad det är avslöjar jag imorgon ;)

Vi hörs imorgon! Då bjuder jag på dagens bilder!
Natti, natti,
PoK

Kommentarer
Postat av: Carina Widell

Ska bli spännande att se vad som händer på bloggen :)

2014-06-15 @ 22:09:58
Postat av: Emma

vad är creme brulee för något?:)

2014-06-16 @ 11:59:36
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback