Danilo ♥ mecra

Det är ingen nyhet att Danilo och Jonathan älskar Puuas bil.
 
Jag vet inte vad det är med den bilen som gör att dom är helt besatta. Det är en gammal skrotig merca men i twinsens ögon är det verkligen drömbilen. Så har dom vart sen dom var pytte små och precis lärt sig att gå. Då brukade dom försöka smyga till parkeringen för att titta på hans bil. Dom är helt fast vid märket också och ska påpeka varenda merca man åker/går förbi.
 
När vi kom till stugan så fick dom lov att leka våran bil och Puuas bil. Dom satte sig i bilarna och låtsas körde och sen ut igen och in igen. Danilo kom och hämtade mig ett antal gånger för att skjutsa mig till affären..
 
Vilka rörelser med ratten, han har verkligen iaktagit hur pappa och puua kör. Han tittade i backspegeln och skulle backa och grejer också.
 
Jag var tvungen att ta några bilder på honom och den älskade bilen
 
(Hes having a bad hair day)
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Känns lite fel att nyckel sitter i bilen, vet inte hur Dina barn är men risk både att de försöker starta eller att nyckel försvinner.
Nu jämför jag med min Elin...

2014-06-22 @ 16:55:32
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Catrin

Åh vilken härlig blogg!
Följ gärna min där jag bla annat skriver om mina nya graviditet där pappan är en av medlemmarna i Panetoz :)
Kram

2014-06-22 @ 18:06:20
URL: http://www.finest.se/catrinhedlund
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback