BVC

Igår åkte vi till BVC hela familjen för att väga och mäta Kevin.
Stora killen nu, t om sköterskan blev förvånad att han gått upp över ett kilo sen sist!
 
Nu väger Kevin 4 190 g och 55 cm lång. Smiley
Jodå, han är hemma vid matdags.
 
Efter BVC var det dags att storhandla. Coop som vanligt. Fast riktigt surt att dom aldrig har Kevins ersättning hemma, det är jämt slut så vi fick gå till Willys också.
 
 
Nu är kyl och frys fyllda igen! Smiley
 
Förresten, såhär såg det ut igår när jag hämtade Olivia från hennes vila...
 
Direkt när dom hör att olivia har vaknat så springer dom dit och gosar med henne en stund. Om det inte är dessa två så är det Danilo & Jonathan.
 
Nu har jag lovat Vanessa att fixa i hennes rum lite. Möblera om också om det går.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Läser här dagligen men skäms över hur dålig jag är på att kommentera. Ska bättra mig! Var och handlade till min lilla familj igår, två vuxna och en 1,5åring, och är chockad över hur mycket pengar vi lägger på mat. Du kanske tycker det är privat och då är det ok, men jag kan inte låta bli att fråga vad ni som har betydligt fler barn än jag lägger på mat i månaden?
Fortsätt blogga i samma stil!

2014-06-04 @ 15:43:24
Postat av: fotografvesna.se

så fina barn :) .. vill du ha fler?

Svar: Absolut! ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-04 @ 16:01:49
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: Hanna

Han växer så det knakar! :-)

2014-06-04 @ 16:59:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Pernilla-mamma till Kevin, Jamie o en till i magen:)

åååhhh du kan väl skriva en liten recension om din nya kamera???=) tycker du den är bättre än den förra??? eller saknar du vissa funktioner som du hade med din förra kamera???

<3<3<3

2014-06-04 @ 19:31:46
URL: http://skruttungen.blogg.se
Postat av: josefin

hej!
det var inte så länge sen ja hittade din blogg och såg att du var gravid, jag var det då oxå och tyckte det var kul att läsa lite om det och dina barn.
jag födde min pojke 24april..så det var lite kul att se när du fick din pojke!:)..
du har väldigt fina barn!
hälsningar josedin

2014-06-04 @ 22:48:51
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback