Ännu mera poolhäng

Onsdag förmiddag.
Järngänget fick gå ut och leka på gården när jag la Olivia, men det blev bara gnäll och tjaffs därute mellan dom så dom fick komma in igen. Kunde ju inte stå och gapa på dom från balkongen heller så hela gatan hör mig.
Jag har tvättat och bytt sängkläder i allas rum, kokat nappar och bytt napparna på nappflaskorna.
Jag tycker att jag fixar och donar här hemma hela tiden, men det samlas bara på grejer hela tiden överallt. Jag plockar i vardagsrummet och går och tar itu med köket- när jag kommer tillbaka till vardagsrummet har dom dragit dit ännu mera leksaker. Jag hotar t om med att slänga deras saker om dom inte kan plocka upp efter sig. Supermorsan, va... Smiley
 
Igår var vi hos Mummu & Puua igenoch badade i poolen. T om jag hade tagit med mig bikinis och låg och plaskade i poolen. Känner mig inte så bekväm med min "nyförlösta" kropp ännu dock Smiley...
Snart låg också Mummu & Puua i vattnet!
 
Vi blev bjudna på lunch och sen även glass! ♥
 
Syrran kom dit med sina barn Felicia & Dewin och brorsdottern Emma och senare kom också brorsan Stefu och Andres. Barnen fortsatte bada tills Mummu tömde poolen.
 
Vanessa
 
Nicole, Dewin & Vanessa
 
Jonathan ♥
 
Min strandväska :) -99 kr på In & Finn!
 
Olivia gick omkring med bikinitrosan hela dagen. Här känner hon gruset under fötterna. Hon gillade det inte.
 
Kevin med moster Karo
 
Jonathan med kusinen Felicia
 
Snuttis med kusinen Emma
 
Traktor bruden... Hon satt och väntade på att någon skulle komma och köra runt med henne...
 
 Nicole och Vanessa plockade råa körsbär från trädet och låtsades att de var magiska....?
 
Min lilla Snuttis
 
Olivia chillar med sin morbror Stefu...
 
Och så våran minsting Kevin.
 
Olivia kallar honom för Kejin nu... ♥
 
Idag ska vi gå ut i parken och träffa en vän och hennes barn. Jag ska skriva inlägg så det kommer under dagen ;)
Jag skulle behöva ringa några samtal och skicka mail också, men sånt är ju så tråkigt egentligen... orkar jag?
Jag är så sugen på en PowerKing just nu... känner tröttheten vila på mig. Men jag ammar ju lite fortfarande så jag får inte.

Kommentarer
Postat av: Skåne

Vilken fin blogg du har!
En fråga. Vad pratar du för språk med barnen? :)

Svar: Jag pratar finska och svenska med dem ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-11 @ 14:00:52
Postat av: Ella

Alltså, dina föräldrar...! Hur gulliga är inte dom då, som verkar ställa upp i ur och skur för er!:) Det måste vara guld värt!

2014-06-11 @ 18:56:07
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback