Vart tar vattnet vägen?

Ett mysterium här hemma, som jag undrar och funderar över varenda dag då jag tumlar kläder....
 
- Vart har vattnet tagit vägen?!
 
Ni vet när tvätten är färdig i torktumlaren och man ska tömma behållaren med vatten?
Saken är bara den att den har varit tom i veckor nu. Finns- inget- vatten!
 
Det läcker ingenstans och kläderna blir torra. Men vattnet har alltid samlats i behållaren men inte på sista tiden och jag fattar inte varför och vart tar vattnet vägen?!
 
Någon som vart med om detta? :-/
 
Vilja problem man har, jisses alltså....
 



Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej hade samma problem öppnade en lucka längst
ner på maskinen å de vällde ut vatten ...fick lämna in den mvh pernilla

2013-10-10 @ 10:26:30
Postat av: Anna

Jag har ingen lösning på ditt mysterium.... Det är inge annan som tömmer behållaren när du inte ser??

Vi ska bugga ut ett nytt vardagsrum & ett sovrum m. klädkammare. Så det blir va 40 m2 till...

2013-10-10 @ 10:57:56
URL: http://bjornbarsanna.blogspot.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback