Huddinge sjukhus & Föräldramöte

Igår var det fullt upp från morgon till kväll. Efter att ha lämnat Nicole och Vanessa på dagis så åkte vi (jag, Andres, Danilo & Jonathan) raka vägen till Huddinge sjukhus för återbesök för Jonathans del i lung-mottagningen pga. knölen i hans armhåla.
 
Det var ett snabbt besök, dom tog hans vikt och tittade på knölen.
Inte mycket har förändrats sen vi var där sist och inget nytt ska göras heller, förutom att vänta ut den.
Hon sa att den är full med var som ska komma ut själv. Yak. Nästa besök om 6 månader igen, tack för den!
 
I väntrummet...
 
 
(Mer om fortsättningen på dagen kommer snart)
 
På kvällen sen var ju Jonathan dålig, när vi var på väg hem från Slagsta så märkte vi att han var jätte gnällig och varm. Dessutom andades han jätte svårt, förkylnings astman är här. Wieee...
Andnings medicin och en alvedon senare var det dags för mig att gå ner till dagis för föräldramöte. Eftersom min systers son Dewin går på samma avdelning som Nicole och Vanessa så möttes vi upp, hon kom hit och pussade på barnen en snabbis innan vi gick iväg tillsammans.
 
Mötet gick bra. Ny information om verksamheten och vad dom ska pyssla med under hösten.
Eftersom jag kommer att ha barnen på både stora barns och småbarnsavdelningen så gick jag ändå med till Nicole och Vanessas sida efter det gemensamma mötet, jag skulle få info om lilla avdelningens program och planer på tisdag när det är dags för inskolning.
 
Även frågan om julfesten kom upp. Lite om när, var, hur och vad.
Jag bara hoppas att bebisen är i magen då fortfrande..
 
När jag kom hem hade barnen badat och ätit, så det var bara att lägga dom.
Jag passade på att färga mitt hår, det såg ju för jävligt ut... Sen var det bara att ligga och kolla på film och natti natti efter en lång dag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej så ha n har förkylningsastma stackarn vajobbigt fö homom. Leo har oxå det o vi fick åka in i fredags han vaknade mitt i natten lät jätte tät o rosslig fick va där hela dagen så han fock andas medicin på sjukhuset. har ni behöft ¨ka in någon gång? va har ni för mediciner åt honom?

2012-09-29 @ 09:49:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback