Sista dagen av oktober 2012

Hej alla där ute vid datorerna/mobilerna!
Sista dagen på oktober månad idag, är det bara jag, eller har inte den här månaden gått förbi jääätte fort?
 
Tack för alla omtänksamma kommentarer, SMS och samtal från gårdagens incident.
Jag mår mycket bättre idag och har legat på soffan och tittat på film och slocknat lite mellan varven. Jag har väldigt svårt att släppa alla mina "måsten", saker som ska göras här hemma, men jag har insett att jag måste bli bättre på det...
Fast ni vet väl att det kryper i mig när jag vet att jag bord dammsuga eller vika tvätt?
 
Barnen är på förskola och jag hade "behövt" ta mig till Handen C för att handla några grejer. Nicole och Vanessa behöver nån varm krage och vantar samt lite annat. Måste även hämta ut min medicin för livmodertappen som jag beställde igår, nu när den funkat så bra för mig vågar jag inte vara utan dem.
 
Tog några kort på mina sötnosar imorse innan dagis:
 
Vanessa & Nicole satt och diskuterade i köket och bokstavligen tittade på klockan i en kvart tills klockan skulle bli så mycket att dom skulle börja få klä på sig för dagis... (Om man vaknar olagligt tidigt på mornarna så blir väntan lång!)
 
Danilo & Jonathan satt på soffan med sina bananer och tittade på Pippi (Vad annars?)
 
(Check out Jonathans nya kamera-min- CHEEEESE!)
 
 
Förresten, vet ni någon bra sajt med leksaker/kläder där man kan beställa julklappar ifrån??
Brukar ni handla klappar på nätet?
TIPS mottages gärna!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

www.lekmer.se är den jag är supernöjd
med sen finns www.br-leksaker.se
där kan man också beställa online

2012-10-31 @ 13:40:47
Postat av: -Santsu-

Mun mielestä lekmer sivuilla on paljon leluja ja vaatteitakin ja niillä on paljon hyviä alennuksia! Sit on kans kidsbrandstore mutta paljon merkki vaatteita ja vähän kalliimpia!! Sit ellos on aika hyvä lelujen puolesta!

Hyvä että voit paremmin tänään!
Jonathanilla aika magee ilme,hih!!

Haleja!!!

2012-10-31 @ 13:44:57
Postat av: Carolina

Hiko.se tycker jag är bra, supersnabb leverans!

2012-10-31 @ 13:50:39
Postat av: Sandra

Jag brukar handla julklappar från nätet. Hko.se är bra tycker jag! :)

Förresten, jag glömde ju köpa vi föräldrar ridingen såklart!! Morr!

Men du, kan man läsa på nätet? Varför var ni med? Hur kom det sig :) Kul grej!!! :) Jag vill ju läsa det!

2012-10-31 @ 13:57:13
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

lekmer.se är en favorit hos mig.

2012-10-31 @ 15:01:18
URL: http://finest.se/natali
Postat av: Sara

Lekmer.se som Anna tipsade om tycker jag har mycket fina kläder förutom alla leksaker.

2012-10-31 @ 15:28:53
Postat av: Sweetie

Bra att du vilar!!

Lekmer brukar ha lite roliga saker :)

2012-10-31 @ 17:36:48
Postat av: Tanna

Vi mår bra. Jax har vcarit lite hostig men bättre nu. Ang havandeskapsförgiftningen, jag mådde rätt dåligt i flera v. Svullnade upp, men BM sa att svullnad är normalt när man är gravid.... Och jag hade ont i lederna, ont i fötterna. Antagligen pga svullnaden. Väldigt trött, och svårt att andas ibland. Allt som min BM sa var normalt när man är gravid. Bara att jag hade vart sjuk i flera v, och hon skulle ju ha kollat mig bättre med urinprov. Hade det gått längre så vet ju inte nån vad som hade hänt med mig och Jax... Så nästa gång du ska till BM, be dom ta urinprov för att se om du läcker äggviteämnen. Kram

2012-10-31 @ 19:33:52
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Emma

ja de är först NU som ja börjat må bättre och orkar göra saker. innan har ja i princip suttit pall i soffan o inte gjort ngt om dagarna. dock är ja fort yr men har iaf fått kraft till o orka gå ut o gå lite eller städa lite i lägenheten om dagarna:)

ja den 5 noc blir han 1 månad, helt sjukt så snabbt de gått sen han föddes!!

2012-10-31 @ 22:26:44
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jadå, bilder tog jag. Ska bara ha tid att lägga in dem:) Med oss är det bara bra, har höstlov nu:)
Bebis sugen..hmm, jo, det är jag. Växer i magen nu faktiskt:) Fortfarande tidigt så jag har inte skrivit nåt om det men det var nog därför jag varit så fruktansvärt trött.

Känner du dig bättre nu?
Kram

2012-10-31 @ 23:23:04
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Carro

Så otroligt söta de är, era barn :-) och ett femte på G, häftigt. Vår tös är åtta veckor, hade sagt att vi skulle bara ha ett barn, men jag känner mig lite sugen på ett syskon redan nu :-P
Vad hemskt med gårdagens incident. Tur att du mår bättre. Så svårt det där, att inse sina begränsningar och tyda kroppens signaler ibland.
Väldigt trevlig blogg du har! Keep up the good job!
Kram

2012-11-01 @ 06:05:09
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Carro

Så otroligt söta de är, era barn :-) och ett femte på G, häftigt. Vår tös är åtta veckor, hade sagt att vi skulle bara ha ett barn, men jag känner mig lite sugen på ett syskon redan nu :-P
Vad hemskt med gårdagens incident. Tur att du mår bättre. Så svårt det där, att inse sina begränsningar och tyda kroppens signaler ibland.
Väldigt trevlig blogg du har! Keep up the good job!
Kram

2012-11-01 @ 06:05:44
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback