♥ Barnvagn- check! ♥

Just nu önskar jag verkligen att jag vore en miljonär. Det kunde inte komma mer lägligt än såhär.
Det är såååå mycket som behövs köpas just nu, med julklappar och allt som "nya bebisen" behöver och allt annat.
 
Igår beställde vi vagn i alla fall!
Vagn, mjuklift och en footsack.
(Kommer om några veckor)
 
Det blev en Emmaljunga City Cross i färgen denim/black.
Vi hade en exakt likadan (fast svart)  till Nicole när hon var bebis och vi älskade den.
Det är en fullkomlig vagn djungel därute med en massa, massa olika slags vagnar. Personligen älskar jag Emmaljungas vagnar, det blir verkligen så ombonad för bebisen. Och dom är sköna, trygga och stabila att köra. 
Jag tittade också på Emmaljungas Nitro, med två mindre svängbara hjul där fram men annars helt identiskt med City Cross, men Andres ville inte ha den, han sa att det blir svårt att köra när det är snö och allt. Så det blev en Emmaljunga City Cross med 4 fasta hjul. Färgen fick Andres också bestämma, jag tyckte också att den var jätte fin, och det fanns så många olika fina färger att jag skulle ha fått beslutsångest, så det är bra att han bestämde det åt oss. Jag var mer åt ett mer ljusare håll, men sen fick jag tänka om att allt skit kommer säkert att synas.
Den här blir bra, fast den är mörk, men vi kommer ju att få mer färg till den med filt och leksaker.
 
Man fäller ner hela ryggstödet och upp med fotstödet och så får man in mjukliften. Den var jätte fin, hade mjukt päls och allt...  När bebisen är äldre kan man vända hela sitt delen så att hon sitter vänt framåt istället.
 
Vad har/hade ni för barnvagn till eran bebis?
Har ni något favorit märke?
 
 

Kommentarer
Postat av: Tyglina

Hade oxå city cross till barn 1 :) Var super nöjd med den..men sedan kom lillebor och vi bytte till syskonvagn... då blev det P&T... men nu är de så stora så de går för egen maskin :) Trevlig helg!/ Tyglina

2012-10-26 @ 15:45:55
URL: http://tyglina.blogspot.com
Postat av: Nina

Vi hadde Emmaljunga City cross til Benjamin.Likte liggedelen,men ikke sportsvogna.Så nå har vi Mountain Buggy,elsker den!!
Jessica hadde også Mountain Buggy,men jeg var så dum at jeg solgte den!

2012-10-26 @ 22:14:18
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Anonym

Älskar den vagnen och vilkrn fin färg mi valde! Den fanns inte när jag beställde till min dotter,älskar den!

2012-10-26 @ 22:43:50
Postat av: Michelle

Vi har en likadan :D jag kommer gråta den dagen vi säljer den för jag älskar den så mkt!
Till Novalie hade vi en lift man lägger i men till Wiggo köpte vi fn citykorg för att få bättre plats med åkpåsen i vinter :) Novalie är ju född i juni så då behövdes inte så mkt kläder..

2012-10-27 @ 09:25:06
URL: http://mammasnovalie.blogg.se
Postat av: Cat - Mamma till L ❤

Jag har också en Emmaljunga City cross till lillan! Fast PP black/red. UNDERBAR vagn verkligen och klarar all sorts terräng! :)

2012-10-27 @ 12:36:41
URL: http://honestyismypolicy.blogg.se
Postat av: IngelaJärestedt

Har oxå en emmaljunga - såå nöjd!! Den var jättefin den ni valt 😊

2012-10-27 @ 23:22:39
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: ilona

Jätte fin vagn, och det viktigaste av allt är att den är skön för bebisen :) Jag fick hem min vagn idag en Brio Go i färgen Berry, en jätte fin lila färg :D

2012-10-29 @ 10:05:56
Postat av: Micaela G

Älskar med den vagnen! Vi köpte en för et par veckor sen och ungen sover helt sjukt bra i den! Sem har vi en teutonia casmo, en baby jogger och nyaste är en easywalker june...Barnvagnsknarkare!

2012-10-30 @ 17:01:26
URL: http://micaelaochlivet.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback