Små munkar! :(

Andres har blivit helt galen.
Vet ni vad han gjorde idag, trots att jag protesterade fleera gånger!?
Han rakade av grabbarnas hår!
Inte bara sån där fin frisyr som dom brukar ha, utan han rakade av allting!

Jag är helt chockad, och nu ser grabbarna ut som små munkar!

Som tur är har dom ärvt sitt hår från sin pappa, deras hår är jätte tjockt och växer som ogräs.... Men ändå! Stackars barn!
Fast dom var jätte glada när håret föll ner... Inte jag.

Först slog han vad med Emma om att hon inte skulle våga raka av sig sitt hår. Då sa Emma att hon gör det om HAN gör det först. OK, sa han och såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig med bara luggen rakad.
Sen tog han sitt näsyta offer som råkade bli Jonathan. Han lovade att bara ta lite på sidorna, men vi såg ju hur det slutade!?

Fin frilla hjärtat!

Danilo kom inte undan han heller...


Vårat lilla gäng


Sen fick grabbarna ta en dusch eftersom det var så mycket hår som kliade överallt...

Såhär glad och nöjd såg Danilo ut....


Tidigare idag när grabbarna fortfarande hade sitt hår kvar....

Världens sötaste tjejer


Danilo & Nicole


Jonathan är svårare att få med på bild...




Kommentarer
Postat av: Åse

Det var ingen vacker syn alls tyvärr,ser hemskt ut.Små barn ska inte ha rakade huvuden tycker jag.Ok om en vuxen väljer att raka sitt huvud men då har den vuxne valt det själv.

2012-03-10 @ 22:12:58
Postat av: Helena

Åh, varför raka av deras fina hår? Tycker barn ska ha sitt hår i "normal" längd. (gillar inte när barn har "vildvuxen" frisyr heller) När de kommer upp i äldre ålder kan de välja själv, när de vet hur det blir när man väl klippt/rakat av det.

Kan inte vara skönt när det växer ut heller...kliar det inte då? Nån som rakat av sitt hår o kan berätta det för mig, för det har jag undrat länge. :)

Hade det varit min dotters pappa hade jag blivit vansinnig iaf, och inte tillåtit han att gå nära dottern med sax/klippapparat mer....

Kram

2012-03-11 @ 22:07:57
Postat av: Anonym

Ähhh dom är ju så söta :) Ska snagga Hugge till våren också, bara ett elände att försöka hålla en frisyr på en två-åring :) kram

2012-03-14 @ 10:19:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback