♥ Låt mig stolt presentera:


NICOLAS LEO TAMMI

Född på Alla hjärtans dag -2012-
Vikt: 3680 g och 50 cm.


Har man en farsa som heter Joel Jopo- så är man född till att heja på Leverpool!


You will never walk alone.


En stolt mamma med sin son


Nico ute på vift...


Haha, Bästa bilden!
"To be or not to be"
En helt nykläckt liten Nico.



Nicolas är Joel & Jessicas son.
Joel som jag har känt sedan jag var 2 och han var 1 år, och som varit min bästa vän ända sen dess.
På något vis känns det som att jag har blivit faster igen.

Jag hoppas att vi ses snart!


Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Voi että mikä suloisuus.... Ihana!

Voi kuin saisi vielä tuollaisen ihanuuden syliin...

Melkein tuntee kuvista sen ihanan vauva tuoksun!

2012-02-22 @ 21:34:10
Postat av: Karolina Nordling

Haha ihania kuvia!

2012-02-22 @ 22:20:43
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Helena

Så otroligt söt! :)

2012-02-22 @ 23:12:21
Postat av: mummu

Ihan Jopon näkönen,ihana brinssi.

2012-02-24 @ 18:11:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback