Olivias första dag :-)

Klockan är strax 21:30 och jag har tagit en dusch och ska snart till köket och hämta lite "kvällis".

Idag var en stor dag för våran familj, barnen fick äntligen träffa sin lilla syster- sååå som dom har längtat!!!
Längtan har varit lång för mig med, men för dom små så har den nog varit olidlig.
Nu är all längtan över, nu är hon här och det var ett gäng mycket glada ich stolta syskon som kom idag.
Alla fick hålla henne, titta på henne och lära känna sin lillasyster lite idag.

Olivia har varit vaken en lång stund på förmiddagen, men så fort dom kom så somnade hon, eller så lurades hon bara :-D Hon är van vid deras (o)ljud så hon känner sig trygg med att sova så.

Nicole höll henne mest och sjöng för henne- "Blinka lilla stjärna där" är lilla Olivias låt nu. Så fort hon började låta lite grann var Vanessa snabb med att säga till mig att jag måste ta fram tutten! Haha...

Annars då, ja, rummet kändes ganska litet när hela faniljen var här..:-)
Vanessa har undersökt de fina väskorna man får här på BB till bebis och mamman, Nicole har hängt lite här och var, Jonathan har legat i Olivias bilstol, Danilo har mest gosat med mig och så har hela gänget lekt flygplan på dessa sängar. (Man kan justera dom, höja och sänka lite allt möjligt) Hihi :-)

Nu ska vi till köket en sväng, skriver mera strax när lill skruttan ändå sover :-)


Kommentarer
Postat av: Helena H

Verkar vara full fart hos dig idag. :)
Härligt att se Andres glad och pigg. Mår han bättre nu?
Kram från Söderhamn

2012-12-21 @ 00:22:17
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback