Onsdag- FEM (!!!) busungar härjar...

God Dag!

Idag tänkte jag att jag och barnen tar oss ut för några ärenden, men det blev ändrade planer. Nicole klagade på att hon hade ont i huvudet, och hon kändes jätte varm och hängig, så jag gav henne alvedon och så stannade vi alla hemma istället.

Puua kom förbi också, och busade med alla barnen. Plötsligt var Nukke hur pigg som helst... Alltså fick jag hela 5 busungar här hemma.

Dom var på honom hela tiden. Som små myror klättrade dom på honom och busade.

Puua kommer alltid med "elli-pullo"


...Såklart ska Kockisen också vara med....

...Och snart satt dom där alla fyra och hoppade på Puua och låtsades som att han var en häst.



Busungar, alla 5 !!!

Jahop, nu vaknade Jonathan, och så väckte jag Vanessa, för annars är hon helt omöjlig att få att somna ikväll. 1 ½ timme räcker... Börjar nästan misstänka att hon ska sluta sova middag snart... Nicole var också i Bessas ålder när hon slutade sova på dagen. Men just idag var Bessa ganska trött, med snuvan och allt.
Jag hann iaf betala av en massa (!!!!!) räkningar och fixa med viktiga papper och ringa några samtal innan go-fisarna vaknade. Alltid något!

Idag skulle Danilo & Jonathan ha gått till BVC och fått sin tuberkulos vaccination. Egentligen hade dom tid förra veckan, men då fick vi vända hem igen, för dom hade snuva.
Jag ringde och avbokade idag också, för dom är fortfarande snuviga och hostiga.
Dom ska få vila upp sig ordentligt innan det är dags.

Danilo sussar fortfarande, han vaknade till när Jonathan vaknade, men jag lyckades få honom att somna om...

Sen ska vi ut och inviga nya jackorna!
Nu ska jag pussa och krama lite på min nyvakna lill-sessa Bessa!

P.S När ska Desperate Housewifes börja?????


Kommentarer
Postat av: Helena

Härliga bilder på Puua och barnen! :)

Desperate housewife börjar äntligen tisdag 4: oktober!! Alldeles på tok för långt sommaruppehåll.. :)

2011-09-21 @ 14:28:45
Postat av: Mishaaa

´Guuu så fina tröjor tjejorna har! Vart har du köpt dem??Alla dina barn är alltid så fint klädda!

2011-09-21 @ 15:04:42
Postat av: En tonårsmammas dagbok

Tack så mycket, vi blev jätte nöjda med dom.



Det är bara bra med oss hur är det med er?

Verkligen en jätte fin blogg du har & så söta barn :)

2011-09-21 @ 16:13:29
URL: http://gabbimk.blogspot.com/
Postat av: Taru

Vilka söta bilder på busungarna :-) Och jättefina tröjor tjejerna har.. Vart köpte du dem?



Snart börjar Desperate.. Näst nästa vecka och det är sista säsongen ever :-)

2011-09-21 @ 17:36:12
Postat av: Om 4barnslivet

Ja just det!

NÄR?

2011-09-21 @ 17:46:29
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Emma

vad stooora pojkarna blivit:)

2011-09-21 @ 19:51:16
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Fia

Ååå vilka fina tröjor tjejerna har på dig!Kikade på dom sist jag var på stan men givetvis fanns det bara en i rätt storlek!



Jaa Nora har också en men jag tror inte att hennes är lika stor haha.Neo hade också och det ska bli spännande att se hur det blir nu när det kommer nya tänder.

2011-09-21 @ 22:44:44
URL: http://www.sofsan.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback