Andres födelsedagskalas! ♥

Igår hade vi födelsedagsfika för Andres som fyllde år. Dagen före gjorde jag bullar, och så ville Nukke hjälpa till lite med att lägga på socker... Liiite för mycket kanske, men ingen har klagat!

Och igår gjorde vi tårta, då fick tjejerna äta grädden, vilket dom älskade!


Det var ett trevligt kalas :)
Vi sjöng på alla 3 språken som vanligt.
Ser ju ut som barnkalas!

.... Were else?


När de flesta gästerna gått hem så badade jag alla barnen och sen dammsög jag alla kaksmulorna och tårtbitarna från golvet. Såklart hjälper min trogna hjälpreda mig!

Fernando & Micael & Nicole leker affär?? =)

"I dont wanna listen"'


Andres TACKAR er alla för gratulationerna!!!

Och tack till er alla som kom, det betydde jätte mycket, och tack för presenterna!

Grattis min kärlek, hoppas att Du hade en bra dag!


Kommentarer
Postat av: madi

Hej!



Måste bara fråga en grej. Hur många var det på kalaset o hur många tårtor gjorde du? Min lille skrutt fyller ett i veckan o har ingen aning om hur många tårtor man behöver göra... Då är vi ändå bara 10 personer som kommer äta... Hahaha!

2011-09-17 @ 09:37:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback