Snart så!

Hej & Hå!
Nu har jag precis parkerat mig framför datorn och ska överföra bilder från 2 kameror till datorn. Sen så kommer bilderna!Och det är en heeel del!
Andres lämnade in båda våra datorer på lagning imorse, men som tur var så blev denna dator färdig redan idag!
Man känner sig lite handikappad utan fungerande internet... Eftersom jag köpte skivor i fredags så ska jag ta och bränna alla bilder från datorn så att jag inte förlorar dom....

Tålamod mina vänner, bilder och text kommer inom kort....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan.



det ser jag fram emot - väntar =)

Alltid lika skoj o kolla på bilderna o se hur erat liv är :-)



Mitt bröllop är imorgon. .

Vi gifter oss borgeligt o sen åker vi nga dagar till ett speciellt ställe =)

Eftersom vi inte har ngn familj så gör vi det så enkelt o smidigt som möjligt..



Ha en fin kväll..

kram/Camilla, en trogen läsare.

2011-05-23 @ 20:35:18
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback