Valla Värdshus

Idag var det grabbarnas pokerkväll, så jag och Mummu och alla mina 5 barn (Emmas ska sova hos oss)  gick till Valla Värdshus och åt pizza, Anna kom också och höll oss sällskap och lämnade Emmas kläder och choklad rutor till oss!  TACK ANNA!
Pizzorna där kan verkligen inte jämföras med t ex  Prisma eller Robbans. Blää.
Och vi fick vänta hur länge som helst på pizzorna!


Tack till Anna än en gång som skjutsade hem oss så att vi slapp gå i mörkret!
Klockan var senare än jag trodde när vi kom hem, så vi tog ett långt bad alla 6, grabbarna åt sin kvällsgröt, fick välling i sängen och så la jag dom. Tjejerna låg i sina sängar och tittade på Nanny McPhee innan dem somnade...

Be right back!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback