Tack för tvättmaskiner!!!

Tack och lov för tvättmaskiner!!
På kvällen kräktes Bessa mer och fick komma ner och sova i vårt sovrum, Andres flyttade upp till soffan.
Hon kräktes hela natten, och när jag trodde att det inte kunde bli värre började både Jonathan och Danilo kräkas också.
Inte mycket sömn alls denna natt med andra ord. Jag är förvånad att jag ens kan stå.
Växhögen är skyhög och jag tackar och bockar att vi har en tvättmaskin och torktumlare här hemma!
Är inne på andra maskinen redan.
Påslakan, lakan, örngott, 100 handukar, kläder och allt annat...

Jag är alltmer säker på att det var en matförgiftning på McDonals där även grabbarna åt var sin halv hamburgare.

Nu inbillar jag mig att det snurrar runt i min mage också...
Får hoppas att detta går över nu och att barnen får behålla sin mat och dricka...
Jag är redan super duper stressad över deras vikt och mat och allt det där, och nu känns allt kämpande förgäves, grammen rasar av igen... *suck*


Kommentarer
Postat av: Sofia, Missgreeneye

Hej där tjejen.



Tack för kommentaren hos mig. Alltid kul när nya kikar in och lämnar ett avtryck. Vilka söta barn du har...urgulliga.



Bodde i Haninge i några år faktiskt....Fint därute :)



Kram på dig !

2011-03-30 @ 09:24:10
URL: http://greeneye-missgreeneye.blogspot.com/
Postat av: mummu

oo my ...jag ringer till dig .Heippa.

2011-03-30 @ 09:51:58
Postat av: Helena

Sänder en stor krya på dig kram till barnen. kram

2011-03-30 @ 11:28:17
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

men fy så jobbigt. Hoppas barnen mår bättre nu under dagen!

2011-03-30 @ 12:13:06
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Men usch, stackars er! Jag tycker det låter som vinterkräksjukan jag. Det smittar ju otroligt lätt.

För dig som inte blivit sjuk ännu har jag ett tips.

Svälj ner 10 hela vitpepparkorn, ska fungera säger dem. :-)

Hoppas du och mannen håller er på benen.

//Ellinor

2011-03-30 @ 12:51:08
Postat av: Liz

Hej Satu!

Herregud - allihopa, "hoppas" att det var matforgiftning sa att det snart gar over. Da brukar det ju racka med att magen tomms nagra ganger, och inte som magsjuka da det kan halla pa lange...Hoppas verkligen att du slipper - du behover ju kunna ta hand om alla. Lider med dig, 4 sma och man i magjsjuka - bra kampat!! Stor kram!!!

Postat av: Felicia

Hoppas alla blir friska snart pusu beso

2011-03-30 @ 22:48:23
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Katrin

Krya på er allihopa! Hoppas att sjukan försvinner snabbt!

Kram på er

2011-03-31 @ 07:33:04
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: erica

Tycker också att det låter som vinterkräksjukan. vi hade det för några veckor sen, inte alls kul. Smittar jätte lätt. Matförgiftning brukar komma bara några timmar efter man ätit det och alla blir sjuka samtidigt. Hoppas det går över snart vännen.. usch och fy! Många kramar till er

2011-03-31 @ 12:37:38
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback