Sällskap

Igår hade en lång dag på jobbet, så då fick jag sällskap av mina föräldrar. Dom lekte med barnen medans jag moppade alla golven och fixade och donade. Sen fixade jag god lunch, vi la 3 minsta barnen och tittade på film tillsammans med Nicole. Jätte mysigt.

Puua som hade gått och lagt Bessa somnade i hennes säng... sen kom han ut och fortatte sova på soffan.

När Mummu & Puua hade gått så kom min kära syster Karolina med barnen Felicia och Dewin och höll oss sällskap.
Barnen lekte medans vi matade grabbarna och pratade ikapp oss.

Grabbarna har blivit riktigt "rörliga" och busiga. Dom kryper iväg och drar i alla sladdar, krypandet går bara bättre och bättre. Snart är det turbofart som gäller!
När dem får vara i lära-gå-stolarna så blir det världens liv efter ett tag... Dom jagar Nicole, och kör på Bessa, så att hon blir förbannad och börjar skrika och ska skjuta bort gå-stolen ... Hon får ju ont i fötterna när dem kör på henne stackren...

Danilo

Jonathan

....Jaaa-a, och blommorna får ju fart dom också... Tur att jag bara har plast blommor!

Man måste ju få testa på systrarnas bil också!

Lite kvällsmys igår med chokladpudding...


Idag har vi tagit bort grabbarnas baby-sitters, såå skönt att slippa dom och få mer plats! Tyckte det var lika bra att ta bort dom, för dom ligger inte där så mycket längre, och dom försöker komma loss från dom.
Och förresten så börjar grabbarna bli stora nu! Buhuuu, mina bäääbisar!!!

Nicole vill inte lukta på pappas "små" tossingar...

Busungar!

Denna garderob används som time-out garderob, men ibland funkar den utmärkt som buss också! Och ett perfekt gömställe!


Sitter och tittar på bigbrother medans jag bloggar. Herregud vilket gäng.... Pinsamma ju!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback