S V A R

Hej!
Nu ska jag sätta mig ner och svara på era kommentarer! Jag har fått korta ner på vissa inlägg :)
Om jag har glömt att svar på nån, så hojta till!
Kramar/Satu



Helena
om
Bilder från soliga tisdagen:
Vilka underbara vårbilder! Dit ni gick på promenad, är det badplats där? Såg ut som ett mysigt ställe iaf.
SVAR: Hej! Ja, det är en badplats med 2 sjöar samt friluftsområde- jätte mysigt ställe!=)

Anna med 4 prematurer
om GRATTIS MELINA!:
Oj, man ser likhet med din bessa!
SVAR: Tycker du??

-Santsu-
om S V A R:
Heippa!
Voi että pitääpä nopsaa korjata epäkohta :) Eli isoisät (Puua) ovat korvaamattomia :) ja ihana Puua kun antoi teidän maalata naamankin,hauska ja mukavalta tuntuu tuo teidän Puua :) :)
Pojat ovat epäidenttisiä ja ovat aivan erinlaisia. Heillä on yhteistä vain ruskeat silmät,eipä juuri muuta! Vanhin tyttö täyttää 11v ja sitten on tyttö joka täyttää 9v. Sitten kaksoset täyttää pian 3v ja pikku muru Jules täytti tänään 18.3 1vuotta. Itse olen 31 vuotta vanha.
Mukavaa viikonloppua teidän perheelle ja mummulle ja Puualle myös :)
ps: Toivottavasti Abuelo voi jo paremmin.
SVAR: Nyt Puua tuli iloseksi! Missä päin Suomea sää asut? Ja onneksi olkoon Jules! Se täytti samana päivänä vuotta kun mun veljen tyttö, Emma!

susi
om En unge i minuten:
Kan inte du berätta om dig själv i ett seperat inlägg , hur du och din man blev tilsammans . Hur länge ni hade varit tillsammans och så vidare . kram härlig blogg :)
SVAR: Japp, Ett inlägg kommer senare ;)

Anni
om En unge i minuten:
Trean blir vår sista har vi sagt.
Tre under tre är helt galet i sig och tycker tre är en bra siffra;)
Har ni tid med en playdate nästa vecka?
Förutsatt att jag kan ta mej nånstans i mitt höggravida tillstånd, haha..mindre än en månad kvar av bakning. Skönt! Kroppen orkar inte mera. Kram på er!!
SVAR: Absolut, det är bara att säga när du kan:) Hur mår du? Vad blir det för liten en som gömmer sig i din mage? Tjej eller kille? Hur gamla är dina 2 andra?

Jessica
om En unge i minuten:
Hej Satu!
Alltid lika kul att läsa din blogg ska du veta =)
Jag undrar om du hade blödningar vid alla graviditeter eller bara med tvillingarna?
För jag blödde när jag väntade mina tvillingar men inte när jag väntade min son, om det kanske är vanligare med blödningar när man väntar två?
Det är iallafall en fruktansvärd oro när det blöder.
Kram
SVAR: Jag blödde med de 3 minsta, hemskt när det händer, man tror att det är kört, sen blir man överlycklig när man ser hjärtat ticka! :) Fast med tvillingarna blödde jag längre.

Isaks mamma
om Gooood morning sunshine!:
Vilken härlig morgon ni verkade ha :)
Nä här varken jobbas det eller är mammaledigt... Vabbas är vad det gör, fy tusan för sjuka små barn! Stackars liten har halsfluss och öroninflammation, har inte ätit mat på en vecka (lever på isglass!) och jag tycker så synd om honom.
SVAR: Fyy så jobbigt! Hoppas att han mår bra nu och att ni får sova ordentligt!

Ellie
om På besök hos Abuelo & Robbans pizza:
Hej,hamnade på din blogg av en ren slump och nu är jag fast:-) härligt och läsa om er vardag,och dina barn är helt bedårande!!! sen måste jag bara säga att wow så fräsch du ser ut!!! Ha en trevlig dag!!
SVAR: Åh, tack så jätte mycket! Va gulligt av dig! U made my day! =) Ha en bra dag/helg!

Maria om På besök hos Abuelo & Robbans pizza:
Hej! Jag följer med glädje din och din syster blogg! Har jag förstått rätt att Andres dotter är förlovad med din systers fd? Eller har jag rört ihop de?? Fortsatt blogga du är en super bloggerska! MVH Maria
SVAR: Hej! Va kul att du följer oss! =)  Ja, du har förstått det alldeles rätt

Sandra
om Emmas KALAS!:
Var har du köpt tjejernas klänningar?
SVAR: Dom är köpta från Lindex


Mina föräldrar är här just nu, nu ska jag passa på att fixa lite lunch!
Jag önskar er en jätte mysig helg!
Vi hörs senare!
Besitos/ Satu

 

Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Moi Satu!



Teilläkin pian 1v juhlat,ihanaa!! Pojat on niin suloisen näköisiä.Pikku hurmureita :)

Mä asun Turussa.

Tullaan mieheni kanssa toukukuussa Tukholmaan,oisko sulla jotain hyviä shoppailu paikka vinkkejä?

Mukavaa viikonloppua!!

Psst. Mummulle ja Puualle terkkuja :) :)

2011-03-25 @ 14:14:28
Postat av: Anni

Jag mår väl så där. Men nu är min man pappaledig då sonen snart skolas in på dagis:) Zander är 19 månader och emmi-My fyllde 3 i februari. Jag är 25% sjukskriven för foglossning fram te förlossning. Fast d har ändå gått förvårnansvärt bra att få tre barn tätt. Eller hur tycker du med fyra?

2011-03-25 @ 15:09:48
Postat av: Anna med 4prematurer

Jaaaa, ögonen o sedan minen hon gör....

2011-03-25 @ 18:51:09
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback