Möblera om- IGEN.

Ja, som ni kanske har läst så möblerade jag ju om i tjejernas rum för 2 dar sen...
Jag tyckte att min ide hur jag möblerade var klockren, men nu... Not so mutch.
Visst, det blev mycket mera plats för andra saker pga att jag tog bort en säng helt. Tjejerna sover ju bara tillsammans i en och samma säng, så en säng tom hela tiden, spelar ingen hur vi gör, dom kryper ihop ändå, tätt, tätt intill och det har funkat bra..

Men den senaste tiden har Bessa velat vara liiite för nära sin stora syster... Nu lägger hon sig t om på samma kudde!
Så för den sakens skull så ska jag ta upp sängen igen och möblera om. För att inte dom ska störa varandras sömn så får dem sova i varsin säng... Hur det nu går. Så jag ska fundera över möbleringen igen...
Jag önskar att vi hade haft monster stora rum så att man fick plats med ALLT och hade en massa lek yta kvar... Och att alla rummen var på samma våning.

Ni som har fler än ett barn, Hur gör NI med rummen och hur stort bor ni?

Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma

Halloj!

hur sover pojkarna?

egna sängar?

eget rum eller i ert rum?



Kram

2011-03-06 @ 23:25:47
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Tanna

Oj vad mycket jag hade att läsa ikapp ! Jag önskar också att vi bodde större. Vill ha eget hus ! drömmer

Kram

2011-03-07 @ 11:22:05
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Lill å Trollen

Hej..!! Tack.. :) Det vart intte trassel.. Den var på engelska med text så jag.. Milia är lite för lite för å läsa ju.. :(



Freddie sover fortfarande med oss för vi har inte plats med en säng i Milias rum..!! Vi håller på med ett rum i källaren till oss föräldrar.. (bor i hus) Så barnen ska få ett eget rum för det går verkligen inte å ha alla leksaker i milias rum pluss en stor mega säng..!! Hennes rum är jätte litet..!! Så ibland är det kaos med dessa leksaker..!! ;) Har ändå inte allt upp i hennes rum.. Står massa i källaren.....!! Så nu LÄNGTAR jag bara tills det blir klart i källaren med rummet..!! :)



Ha en jätte bra dag! kram

2011-03-07 @ 12:19:15
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback