Kryssningen- Del 5

Hej å Hå! Då har vi kommit till kryssningens sista del. Skönt det också, så att jag kan skriva om annat också 

Lördag morgon, vi vaknade pigga och träffade hela gänget p frukost bufén. Vad jag har förstått det så är det "oavgjort" melan Stefu och Puua, för dem tävlade visst om vem som orkade vara vaken sist...
det blev en hel del skratt denna morgon också..

Emma och lill-gänget leker utanför buffén

Båten var 2 timmar försenad till Stockholm också, så det blev en massa slapp, fast tiden gick fort ändå!
Sötnosarna!

Vi träffade på Kaitsu och Sari... Det blev ingen billig kryssning för kaitsu som fick köpa nästan allting nytt till Sari (smink, byxor) (fråga inte ens vad som hände med hennes saker...)
Dom köpte även två små söta mjukis hundar till Danilo & Jonathan, Kiitos! :)

Min morbror Kaitsu & Vanessa
(hon vågade inte slita blicken från honom)

Emma & Vanessa utanför Tax Free

Lite mera lek hinner man alltid med!

Jag och brudarna


Det var en jätte trevlig resa, jag blir t om lite sugen på att åka igen när jag tittar på bilderna... barnen hade så otroligt kul!

Väl hemma tog vi ett bad och vilade en stund.. på kvällen plockade vi fram popcorn och Muumi/Smurf dricka, och bara "var"

Lite racing systrar emellan!


Nu ska jag mysa lite med min Älsking och ge honom hans bröllops paket! Hoppas att han gillar det!
Pusu Beso!


Kommentarer
Postat av: Helena

Härliga bilder från kryssningen! Blir ju jättesugen på att åka iväg när man ser på bilderna. :)

Låter som att ni haft en toppenbra resa och att det funkade jättebra med barnen. Skönt.



2011-03-01 @ 23:31:43
Postat av: Karolina nordling

Haha härliga bilder, vad blev de för present?;)

2011-03-02 @ 07:31:13
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Susan

Hej!



Kul att du gillade min blogg =)& tack för kommentaren, alltid roligt att läsa kommentarer =). Vilken härlig familj du verkar ha, mysigt med så många barn!



Ha det bra! /Susan

2011-03-02 @ 09:31:25
URL: http://mammasusan.blogspot.com/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback