GRATTIS till världens bästa 9-åring- EMMA!!!

Tänk att tiden går så fort. Jag kommer ihåg dagen då du föddes som om det hade varit igår.
Jag som ville ta sista kort på dig i magen inne på BB rummet medans Anna hade världens värkar... Hahaha
 Och så kom du. En liten Emma har blivit stor, redan 9 år.

Super duper GRATTIS till Dig sötnosen!

 VI ÄLSKAR DIG!
Vi ses på kalaset på lördag, och ha det riktigt roligt med dina kompisar ikväll!
Nicole och Vanessa är på väg till dig på kalas varje dag... Hahaha...

PUSU BESO!



Kommentarer
Postat av: Fia

Det va ju bra grejer som grabbarna kommer få! =)

Tjejerna har också fått av Neos gamla leksaker.Sen kommer det blir roligare när dom blir större att köpa leksaker.

Tjejerna fick tex ett bord och två stolar som dom ska ha i sitt lekrum som tidig födelsedagspresent av min mamma och pappa.Bättre tycker jag att dom får saker som dom behöver och kommer använda länge än en massa leksaker som är kul ett tag.



Gunghästar tyckte jag var en bra grej, hoppas dom också tycker det =)

2011-03-18 @ 00:30:32
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Emma

Tack så mycket! Längtar efter att få träffa er!!!! Love you Puss och kram från Emma

2011-03-18 @ 06:40:26
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Nej, jag har inte TLC.. tyvärr :( Men när jag är hos min mamma så brukar jag passa på och kolla på den kanalen och TV4Fakta :)

2011-03-18 @ 08:17:48
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Halloj! Fick du till tävlingen?

2011-03-18 @ 10:01:34
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till barnens fina kusin Emma!

2011-03-18 @ 22:47:20
Postat av: Paola

Grattis till Emma! Hoppas att du hade en jättefin födelsedag!

2011-03-18 @ 22:47:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback