En liten promenad

Hur kan det komma sig att man vaknar superpigg en dag och nästa dag är man helt sänkt?
Igår trodde jag att det var natt när jag gick upp på morgonen, så trött var jag... jag var frusen, tjock i halsen och snuvig. Jag hade massor jag skulle göra igår, men fick ingenting gjort.
Istället låg jag på golvet i barnens rum och tittade när dem lekte, dom var också snuviga.

Idag mår jag bättre. Barnen är fortfarande snuviga, och nu börjar hostan komma också.
Vi tog en sväng ut idag, vi tog med oss hink och spade och lekte med snön, gjorde "snö kakor"...
Men tjejerna trivdes inte alls ute, det blåste fortfarande kallt.
Efter 3 minuter ute sa Nicole: "Ska vi gå in mamma? Ska vi gå hem och äta mat? Ska vi gå hem och bada?"
Men jag fick ändå dra ut tiden så vi var ute i ca. 30 minuter. Helt lagom det här vädret tycker jag.

Nu sitter Nicole och tittar på Playhouse Disney, medans alla andra sover, och pappa jobbar.
Igår kom Puua förbi med dagens lunch till oss, TACK!

My Sunshines Jonathan

.. & Danilo

Sötnosarna

Nicole "Nukke"

Vanessa "Bessa"


Nä, om man inte ska ta och passa på och vila lite själv också, medans de små liven sover...?

Tänk att det redan är fredag- Igen!
För varje dag som går är vi en dag närmare våren! =)


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Grabbarna har likadan mössa som Dewin..:)

2011-03-04 @ 12:19:49
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Det har varit så härligt när solen tittat fram! men regn som idag. super trist!

2011-03-04 @ 13:02:20
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

det är jobbigt med all denna förkylning. vi är förkylda allt som oftast här. Amanda drar hem det från dagis och tvillingarna blir sjuka. Ja, och jag!!

krya på er!

kram

2011-03-04 @ 20:41:21
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: emma

Vilka fina spiderman mössor grabbarna hade. Vart har ni köpt dem:)?

kram

2011-03-06 @ 22:00:48
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback