Till Finland!

Nu är allting packat och klart.
Det har inte varit det lättaste, herregud att alla blir extra skrikiga och bråkiga när det är stressigt.
Det ser ut som att vi ska flytta till Finland, och ändå så känns det som att någonting saknas...
Om man åker med barn ska man vara beredd på det mesta, right?

Mummu och Puua åkte morgon båten till Finland, så dom är framme ikväll. Syrran, Peter och Felicia och Dewin åker med samma båt som vi. Åhh va jag kommer att sakna min bror, Anna och deras barn! Hade så gärna velat att dom följer med.... NI KOMMER ATT VARA SAKNADE!!!

Andres är helt förstörd att bo i stugan, han vill hellre sova på hotell, haha...

P.S Jag kommer nog att lösenords skydda min blogg när vi kommer hem, det är någon korkad fjortis som lämnar korkade kommentarer. Såna klarar vi utan, right?

Jag önskar Er alla en riktigt TREVLIG midsommar!
Hoppas ni får en massa sol, värme, gott sällskap, god mat och en massa fina minnen!

Jag kommer tillbaka på måndag, höres då! Kramar


Kommentarer
Postat av: Isaks mamma

Ha det så mysigt i Finland! Hoppas ni får fint väder i midsommar :)

Om du lösenordsskyddar, så får du gärna maila mig lösenordet, skulle bli så ledsen om jag inte fick fortsätta följa dig och fina familjen! Vet inte om du tänkt lämna ut det, men om du tänkt de så!

2011-06-23 @ 18:48:31
Postat av: Lisa

Hoppas ni får en trevlig midsommar i finland(trots regn) Förstår Andres, Abbe hade nog oxå hellre bott på hotell än i en stuga utan el,hahahah! dom är roliga dom!

Trist med fjortiskommentarer! Jag vill gärna ha lösenordet om du tänker lösenordskydda bloggen, jag kikar in hära varje dag i princip;)

2011-06-23 @ 19:07:31
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Trevlig midsommar!! Jag hoppas ni får roligt i Finland och riktigt bra väder=)



Kramar

2011-06-23 @ 20:55:31
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Eva

Vi önskar er en underbar midsommar i finland med familjen!!!



Hoppas jag får chansen att fortsätta följa er om du lösenordsskyddar bloggen...Kramiz

2011-06-23 @ 21:02:48
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Ha en superskön midsommar!!!

Kramar från oss!!!!

2011-06-23 @ 22:22:49
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag hade också någon jobbig fjortis som kommenterade en massa skit ett tag, såå tråkigt! Hoppas du inte glömmer att ge mig lösen så jag kan fortsätta följa dig och din underbara familj. Hoppas ni får en kanon semester nu i Finland :) kramar!

2011-06-23 @ 22:41:08
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Blommamman

Jag förstår om du vill lösenordskydda din blogg, men tråkigt om man inte får fortsätta följa dig och din familj. Jag läser varje dag men har bara kommenterat någon gång då och då. Glad midsommar önskar jag dig och din familj!

2011-06-24 @ 07:31:34
Postat av: Camilla

Glad Midsommar till er alla <3

Hoppas ni får en härlig tid i Finland...



Jag själv står o bakar tårta just nu - liten paus med kaffe & läsa bloggar =)

På återseende =)

2011-06-24 @ 08:56:43
Postat av: Linda

Hej Satu. Jag har läst din blogg väldigt länge nu men aldrig kommenterat tidigare. Läste att du skulle lösenordsskydda bloggen. Man skulle inte kunna få lösenordet då? Snäääälla? =) Älskar at läsa om din fina familj och allt skoj ni hittar på. Hoppas allt är bra med dig och din familj. / Linda

2011-06-25 @ 09:56:21
Postat av: Lotta

Vad synd om du lösenords skyddar din blogg. Jag har precis hittat den och vill gärna följa din/er vardag. Hoppas du behåller den öppen

2011-06-25 @ 23:40:22
URL: http://familjenlamemicke.blogg.se/
Postat av: Helena

Önskar er en underbart trevlig Finlandsresa!

Kram från Söderhamn

2011-06-26 @ 02:06:37
Postat av: Cecilia

Glad Midsommar själv! Hoppas att ni hade en bra helg. Du får ge oss lite förvarning på lösenordet så vi kan höra av oss och be om lösenordet. Läser ju här hos dig flera gånger i veckan. Jätte roligt att läsa om ert liv.

Kram

2011-06-26 @ 07:31:18
Postat av: Anna Köhler

hoppas ni har haft en trevlig midsommar?

här i sverige har det regnat hela helgen. tråkigt men nu lagom till ni kommer hem kom värmen igen hehe



2011-06-27 @ 11:21:32
URL: http://www.annakohler.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback