Oxnö

I söndags beslöt vi oss för att åka till Oxnö för att fiska och bada. Vädret var inte alls på topp på morgonen, det var molnigt och blåsigt, men jag hade läst väderrapporten som lovade sol och värme inom några timmar.
Så vi packade oss in i bilen och åkte iväg.

Vi satte oss tillrätta och efter en liten stund började himmelen öppna upp sig, molnen försvann och solen kikade fram och värmde så skönt. Felicia och jag badade i HAVET 2 gånger! Det var iskallt ju längre in man gick, men jag antar att vi var alldleles för bedövade av det iskalla vattnet att vi inte kände av det längre...
Vanessa badade också, fast hon huttrade och frös.
Kycklingarna Puua och Andres väögrade ens att doppa lilltårna...


Dom "fiskade", men fick inget... Ingen tur med det än så länge. Fast dom fångade två pytte fiskar med håvarna =) 

Felicia med fiskarna


Vanessa & Nicole väntar på picknicken

Puua bakar sandkakor som inte fick stå längre än sisådär 2-3 sekunder...

Pappa Andres och Nicole plockar blommor...

HÄR BADAR VI !!!

Vi gick runt med håvarna och fångade fjärilar, trollsländor och t om en nyckelpiga....

... Och så byggde vi ett jätte stort slott

.... Och såklart hade vi vattenkrig igen...

Min lille skruttis

Felicia

Nicole

Besoliina med sin bästis Puua


Efter badandet åkte vi till Mummu och Puua och grillade. Mmm, va gott! Jag älskar dessa spontana grilldagar.

Brukar ni grilla?


Kommentarer
Postat av: madeleine

härliga bilder!

visst är det roligt att bada och grilla är ju jättegott! ´gillar grönsaksspett, är vegetarian.

kram

2011-06-14 @ 17:23:34
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Härliga strandbilder. Jag skulle inte heller ha doppat lilltån.. Brrrr

2011-06-14 @ 18:48:04
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anna Köhler

vilka underbara bilder, här har vi inte kunnat bada på två veckor på grund av dåligt väder



vill också säga vilken snygg kropp du har syns inte alls att du fött 4 barn på så kort tid..

2011-06-14 @ 19:20:47
Postat av: cecilia

använder inte J bälte i bilstolen?

2011-06-15 @ 11:34:42
Postat av: boosse

Nu blir jag avundsjuk och inte lite heller! Du är ju grymt snygg, syns ju inte att du hadr genomgått 3 graviditeter varav en var tvillingrav!!! Jag har bara fått ett barn och ser ut som en tom ballong haha

2011-06-16 @ 23:30:04
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback