...Trött!

Hej!

Tänkte bara kika in här innan vi traskar över till Mummu och Puua för att hämta tjejerna. Puua kom hit på fika för några timmar sen, och sen fick tjejerna bråttom hem till Mummu, så han tog med sig dom när han gick.

Passade mig ganska bra, för jag är helt sjukt trött HELA TIDEN! Fattar inte vad det kan vara! Jag hinner ju knappt vara vaken i ens 20 minuter innan jag är lika trött igen.

Måste berätta hur underbar min fna man är. Medans jag och grabbarna sov så har han dammsugit, moppat golven, handlat, gjort en äppelpaj och vår favorit sallad!!!!!
TACK HJÄRTAT!

Nu har jag iaf tagit ett huvudverkstablett och börjar komma till liv igen.

Danilo går runt här hemma mer och mer, heltp plötsligt går han igenom rummet med glad min
Jonathan går runt med bilen som han fick när han fyllde 1-år från sin Gudmor Karolina, Danilo fick en likadan av sina Gudföräldrar (Anna & Stefu) och dom älskar verkligen dem där bilarna....

Nähhep,Nu är det blöjbyte och sen ska vi hämta tjejerna! 

P.s Tusen tack för tipsen på håret!!! =)


Kommentarer
Postat av: Anna med 4 prematurer

Gravid? =)

2011-07-24 @ 01:28:10
Postat av: Isaks mamma

Kanske låter lite "flummigt" men för ett par år sedan kände jag som du, jag var trött hela tiden och kände mig liksom lite seg och mitt dåliga minne ska vi inte prata om!

Jag gick till läkaren efter mycket om och men för att ta lite blodprover bara för rutin(vi har hjärt/kärlsjukdomar i familjen) och jag nämnde för henne att jag ständigt var sååå trött. Hon var riktigt klok och tog alla möjliga blodprover på mig och det visade sig att jag har en underfunktion i sköldkörteln... Det är en ganska vanlig diagnos som många(särskilt kvinnor) går runt med utan att veta om det! Googla på Hypotyreos och se om det stämmer på dig. Tänkte på det där med håret också nämligen.



Det är ingen farlig sjukdom så jag vill verkligen inte skrämma upp dig! Man får medicinera hela livet oftast för att få upp nivåerna på ett hormon som kroppen behöver.

Bara ett litet tips från en trött mamma till en annan :)

Kram

2011-07-24 @ 11:39:23
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2011-07-24 @ 11:41:22
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej tjejen



Känner igen detta med trötthet gaaahhh man vill bara ha massa energi!!!!



Min pappa tog självmord när jag va 16år (skulle fylla 17år) Min s.k mamma (hade ingen kontakt pga att hon vägrade få hjälp med sin alkoholist som hon hade problem med från hon va 13år) tog självmord en månad innan jag fick Desirée. Min farmor gick bort en månad innan Théo föddes i åldern av 90år. Farmor va som en mamma för mig.



Kramizzz

2011-07-24 @ 21:46:32
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback