Satu´s SVAR

Hej! Tack tiller alla för kommentarerna, det värmer!
Era tips och ideér ang. lekrummet ska jag fundera på allvar... jag har också tänkt på att dem ska få ha ett stort lekrum och sen sover alla där nere, men sen tänkte jag: Om en vaknar, så kanske den väcker alla andra?

Fast jag skulle nog känna mig tryggare att ha alla på samma plan... Hmm...
Tål att tänkas på...

Fler tips och idéer?

GGGGG om Satu´s S V A R:
SVAR:
 Tjena Kalle!
No hard feelings, det blev ett missförstånd.  Jag kanske skrev lite klantigt.
Jag är absolut ingen strängmamma, snarare tvärtom...? Jag försöker vara rättvis. Men jag är inte perfekt, ibland får barnen time-out när dem bråkar med varandra. Bessa tackar för komplimangen =)
Ja, man kan nog inte göra något åt hennes "busighet" det bara händer!
Hoppas du får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mika

haah va sööt du är:D jag heter inte Kalle jag heter Mika jag bara skojade me dig:D Hon är jätte sööt:O älskar busiga barn.Hur skulle världen se ut om alla vara likadana? Inte kul alls. Ja de blev nog bara lite missförstånd för du verkar inte den stänga typen och jag hoppas aldrig du blir en sån för du är hur söt mamma som helst:D kram på dig! btw jag läser massa mammabloggar och jag kan redan nu säga att du är en PERFEKT mamma och flera borde lära sig vara som du och ha så mkt energi och tålamord:O du är grym. Jag brukar undra varför man skaffar barn om man ändå inte orkar ta hand om dem? håller med dig om de där med att skicka barnen till dagis när de själva ändå är lediga de är som om dem bara tänker på deras eget bästa och att dem ska kunna njuta sen om deras barn tkr om att vara på dagis elr inte de skiter dem i. Hoppas ni får en bra dag!

2011-07-04 @ 00:56:53
Postat av: angelica

Ni kanske ska se er om efter ett hus med enplans villa som har 5 sovrum bredvid varandra och ett stort lekrum!!??

Det är mitt tips.. hihi

2011-07-16 @ 13:53:24
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback