Vi backar....

.... Och så backar vi några dagar bakåt, till fredagen.
Vi hade myspys på kvällen- Mummu & Puua kom med en bukett tulpaner till tjejerna (Kiitos!)
Och så kom även Andres dotter Patricia, Patrik, Felicia & Dewin. Det var alldeles för länge sen vi träffade Patti & Patrik, så det var jätte kul att träffas och umgås igen. Har saknat det!!
Vi satt och pratade hur länge som helst och bara "var".

Hmm... eftersom jag har så dåligt minne redan efter bara några dar, så tar jag mig hjälp av bilderna av vad som hände den dagen... (en av nackdelarna att vänta med bloggandet)

"Bessa & Danonino" busar på soffan....
Hon är så gó lilla Bessa, hon är bara 9 månader äldre än tvillingarna, men ändå tror hon att hon är så stor! Hon kommer fram och pussar på dem och vill ligga nära och gosa! Precis som Nicole!

En glad Danilo med Patrik

Snyggisarna!

Jonathan med storasyster Patricia (Patti)

Fråga mig inte vad dessa kusiner sysslar med...

Majs-tjuvarna

Nicole och Dewin (även kallade för "Nukke" och "Nakki")  gömmer sig för Andres under bordet.
Tydligen dröjde han för länge för det bildades en liten pöl av kiss där Nicole satt...
Bad- time!

Till slut var det bara Dewin som satt där, och han trivdes som fisken i vattnet....
Han satt där hur länge som helst och pratade och lekte, när jag kom för att kika till honom hade han satt på radion och grejer... Hahaha...

Puua, Mummu & Felicia

Brudarna ligger och kollar på film...

Jaa... ömm... Det är kalsonger som Puua har på huvudet. (Dewins)
 


Vill än en gång säga hur kul det var att ni kom över- Patti och Patrik, har saknat det!
Det måste vi göra om fler gånger!
Och så klart var det alltid lika kul att Mummu & Puua kom!
LOVE U!

Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Mysiga bilder! ;)

2011-01-16 @ 23:29:48
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: mamus

Satu jag undrar vad menar du??? att Dewin satt på radion och tjejerna?? farmor bara undrar

2011-01-17 @ 09:06:22
Postat av: mummu

Mamus hon skrev ju grejer hih ,,,, :-))))))))))

2011-01-18 @ 12:42:02
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback