Söndag kväll

Och nu så var helgen slut.
Jag tänkte skriva en massa saker, men jag får nog hoppa över det, jag är alldeles för trött.. så jag säger God natt istället och skriver om denna dag imorn istället.
Har gått på reserv energi hela eftermiddan, helt slut! Och ändå fastnade jag vid datorn.

Imorn blir nog tjejerna glada, för dem ska få en ny film- Ronja Rövardotter.
Dem såg ett 5-minuters klipp från den idag och sen dess har Nicole bara tjatat om Ronja.
Jag älskar Astrid Lindgrens filmer, och mina barn verkar också tycka om dem- hittils har de bara tittat på Pippi & Madicken on and on and on- and on again, men nu ska vi alltså presentera även Ronja.

Nu babblar jag på igen fast mina sömn timmar har klickat ner sedan åtta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! :) Det är bara bra med oss, sjuka men glada ;) Hur mår ni? Kramar

2011-01-17 @ 05:08:35
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hejsan!!



Tack ska du ha,babyrummet blev fint o mysigt.Nu saknar jag bara dottern min en säng o en liten garderob sen tror jag att jag har allt klart inför förlossningen.Måste säga att dina barn e så himla söta man smälter ju när man tittar på dem.Ha det fint idag kram

2011-01-17 @ 06:52:38
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: emma gilbertsson

har du facebook?

ja har ingen blogg mera.

va fin design

2011-01-17 @ 07:11:36
Postat av: Johanna

Min dotter på snart två gillar oxå Astrid Lindgren s filmer. Hon har bara sett Lotta på bråkmakargatan, madicken och barnen i bullerbyn än sålänge. Men favoriten är Lotta :) fin din nya header blev men ibland kommer den gamla upp? Ha en fin måndag :)

2011-01-17 @ 08:00:17
Postat av: Åsa

Ja tack . Jag blev sådär nöjd.. men det tar ju sådan tid =( och alla dessa koder och annat .. det krävs att man kan sitta några timmar ostört om man ska fixa det ..



Hoppas allt är bra med er annars ?? ser att grabbarna blir större och större,, Tjejerna oxå såklart :) Kram

2011-01-17 @ 08:07:53
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

här hemma har emil varit en favorit ... och jag håller med dig om att Astrids filmer är välkomna in i huset. Det är något man gärna sitter och tittar på tillsammans med barnen, och man kan faktiskt själv se om dom ;)



Jätte fina barn ni har också!

Kram

2011-01-17 @ 08:45:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Camilla,30 år & blivande 8 barnsmamma.

Oohh Ronja Rövardotter är ju såå bra..

Jag älskar oxå Astrid Lindgrens filmer..hehe..

Mina barn med..

Sen kan jag köpa dom för att jag gillar dom oxå men barnen brukar inte ha nått emot det..ler..



jätte fin header du fått..fina kort på barnen..



jag längtar oxå till sommar o sol.nu är jag trött på vintern ..

ha en jättebra dag

mvh camilla

2011-01-17 @ 10:46:15
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Fia

Neo han går på dagis 3 dagar i veckan i 5 timmar.han tycker det är jätte kul att få komma iväg och träffa dagiskompisarna =)

Tjejerna har vi inga planer på att sätta förrän våren 2012.Jag ska kolla upp vårdnadsbidrag så jag kan spara av dagarna och sen ta ut dom under sommaren/loven.



Vad jag minns sen Neo så var jag tvungen att ta ut 5 dagar eller jobba.Tar man mindre och inte jobbar så hade jag sänkt min SGI.Men jag ska kolla upp det lite närmare sen.Det är ju ett litet tag kvar tills dom fyller =)

2011-01-17 @ 12:13:38
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Tanna

Första magbilden finns på bloggen nu !



Jo jag läser ju några andra bloggar om barn... mycket genus snack, så blev nyfiken på hur du tänker runt det. Kram !

2011-01-17 @ 12:44:40
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Ja det där med julgranen var här med ... det värsta var att granen kådade så mycket, haha!

Kram

2011-01-17 @ 14:17:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna med 4 prematurer

Jaaaa, man känner sig sååå mycket fräschare o PIGGARE med lite färg!!!



Men istället för solarium så finns det bra krämer på apoteket...bara å köpa "plast-handskar" så undviker du att få fula ränder..huden får färg o samtidigt mjuuuuk ;) Ska införskaffa idag jag med...Ska operera mig snygg om 2veckor ca o sedan har vi kalas här på lördag för lilla Fanny. =)

2011-01-18 @ 10:05:55
Postat av: Monica

Anna Med fyra prematurer, har du någon blogg eller sida någonstans? i sånafall kan du väll skriva adressen på min blogg (jag har fått tre prematurbarn)

2011-01-19 @ 19:34:20
URL: http://monica-karlsson.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback