NY BIL!

Hej Hej!
Igår på förmiddan la jag ut en annons på vår bil på Blocket, och redan innan jag hann få ett bekräftelse att den lagts in ringde en kille och köpte den!
Allting gick så snabbt, jag trodde att det skulle dröja länge innan den blev såld.
Gulliga Puua kom och passade barnen medans jag och Andres åkte och lämnade bilen.
Och vips så hade vi ingen bil längre. Andres hade världens ångest över att ha behövt sälja sin bil... stackaren.
En liten stund fick jag vara överlycklig, jag hann tänka på massa shopping pga. pengarna på mitt konto, men det visade sig att vi kunde hämta bilen tidigare, eftersom vi nu kunde lägga ut handpenningen! WoHOO!!!
Ännu bättre!

Den nya bilen är större, nu får vi alla perfekt plats i bilen, vi slipper tränga oss och böka med barnstolarna OCH så har vi en sits över ifall någon åker med oss.

 Tjejerna var överlyckliga över bilen och sina nya platser!
När vi kom hem och Puua hade gått hittade jag dessa bilder i kameran...
BUSTED! Brudarna i godis skåpet? PUUA!


På kvällen kom Micael, Pät och Nathalie på besök.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej,

Hittade hit av en händelse för några månader sedan via familjeliv. Läser lite då då och funderade idag på er ny bil... :) Eftersom ni som vi är många i familjen så undrar jag vilken bil ni nu har , vi funderar nämligen själva på att köpa ny. Vi är två vuxna med fem barn... plus tvillingvagn och allt sånt....behöver alltså både sittplatser och bra bagage. Tips önskas ;)

2011-02-04 @ 23:49:07
Postat av: Helena

Men hur söt är lillgrabben då (skiljer inte på dem här) när han sitter i soffan med benen i kors! :)

2011-02-05 @ 00:45:27
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Skoj med ny bi.



Vi funderar oxå på en ny eller laga våran gamla som håller på att ge upp. eller så illa är det inte med något med kopplingen kanske. kan inte alls sånt där.



Vi var & kikade på en bil igår men nja..



Vi har det bra. Jag & Barnen är fortfarande hostiga men ingen fara. är ni friska?

2011-02-05 @ 06:54:07
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: mummu

Ja,, bilen är jätte fin alla får blats,Grattis till bilen, Kör försiktigt,med eller utan eran dyra last.Rakastan. .-))

2011-02-05 @ 11:37:17
Postat av: martina

vad är det för bil? vi håller på å kikar lite efter en större, men vet inte vad vi vill ha.. har 3 bakåtvända stolar i bilen så vi behöver en bil med gott om plats. :-)

2011-02-07 @ 12:21:04
URL: http://martinas.myshowroom.se
Postat av: Pat

Världens gulligaste ungar <3333

2011-02-07 @ 15:55:17
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback