SooooooL!!!!!

Vilket underbart väder säger jag bara!!!

Sitter här hos Mummu och Puua, på deras stora uteplats och tittar på när tjejerna busar i poolen som Puua fixat. Även jag har legat där och plaskat... Jag älskar verkligen sommaren och solen och värmen. Jag undrar faktiskt varför vi inte bor i varmare breddgrader under vinter halvåret iaf...??

Solen gassar på nu, det smakar gott med iskall coca-cola! Vad gör ni en dag som denna?
Vi har precis blivit bjudna på god mat, så nu är vi mätta och belåtna.

Små grabbarna ligger och sover, men snart vaknar dom säkert och vill busa i vattnet.

Nu ska jag fortsätta lapa sol så länge det varar!

Ikväll kommer bilder!

Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Ihanasti aurinko kyllä lämmittää,mutt jotenkin on aavistus syksyä (blääh) ilmassa!!



Mites Nukke voi?? Joko kuume on poissa?

Ja toivottavasti kukaan muu teistä ei ole sairastunut!!

Äidin sydäntä särkee aina kun lapset on kipeenä :(



Mitäs teille muuta kuuluu?? Joko Puua on toipunut mahtavista bileistä?



Terkkuja Suomesta!



2011-08-04 @ 21:36:17
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback