Trötta Söndagen

Eftersom min kusin Noora och hennes kille, Stefu, Mummu & Puua satt uppe väldigt länge på lördagskvällen så var dem allihopa rätt så sega på morgonen. Men dom kom ändå och hälsade på oss för att se hur vi bor. Vi bjöd på lunch och en massa prat. Sega som dom var så åkte dom till stan för att bada och fräscha upp sig lite. Puua trodde att han kunde sova lite på våran soffa. Icke sa Nicke. Vi har två små töser här hemma som har tittat alldeles för mycket på Törnrosa, så så fort han blundade så kom dom och skulle pussa på honom tills han öppnade ögonen igen!

Sötfian leker med sina Barbies

Pappa retar Vanessa....

Jag & Nukke


Jonathan med Pappa

Vanessa shejkar till "Skaka rumpan" igen

Antti med "The Smiley Brothers"

Sen tog vi en promenad till Mummu och Puua så vi kunde sitta ute och barnen fick leka.

Min solstråle Jonathan

Paita ja Perse.

Brorsan Stefu kom dit med barnen medans Anna & Karo var iväg på BIO. Även Felicia och Dewin kom och busade. Tillsammans gick vi till Sibylla och åt lite junkfood. Gott!

Pappa & Nukke

Vanessa luftar sina tossingar

Våran lilla gung-pojke Jonathan

Danilo sitter och äter skräp som vanligt. Allt som han hittar måste han smaka på...

Titta, jag kunde ta mig upp alldeles själv!

Nicole åker kana som inte glider alls.

Och så var det matdags... som vanligt gick det inte alls bra, men en banan smakade gott iaf!

Vi stannade vid gungorna på vägen tillbaka från Sibylla...Bilder:
Hos Puua och Mummu igen!
Jonathan & Patrik


Eftersom vi inte orkade med ännu en sen kväll så gick vi hem ganska tidigt.
Noora och Antti kom hem till oss på kvällen en stund och sa hejdå, för på morgonen dagen efter skulle dom åka tillbaka till Finland. Vi ses i sommar igen, Chicken!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Som alltid, helt fantastiskt underbar bilder på helt underbara människor! ♥



Vår påsk har varit underbar! Började på onsdagen med Påskbuffé då äldsta dottern fyllde 17(!) år (hon är snart ikapp mig liksom ;-))

Sen har vi myst hela helgen, och vi fick ha pappan hemma på påskafton så då hade vi extra mysigt med grillning, tivoli mm.



Kram

2011-04-27 @ 23:28:18
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: marina

hej hej!vi mår bra, var dock lite dålig i påsk men nu är det bättre. hoppas du hann läsa ikapp mina inlägg hihi.

så söta bilder på dig och din familj!

är lite nyfiken, kan ni tänka er flera barn i framtiden?

kram

2011-04-28 @ 07:11:02
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jag hittade din blogg genom familjeliv och är totalt imponerad av dig! Superfin blogg, supersöta barn och så har du mage och vara helt sjukt vacker trots att (eller tack vare) du har så många barn så tätt! TACK att du gav mig hoppet tillbaka att det kommer gå bra att få en till bebis så tätt. (Tror nämligen att jag är gravid igen och min första är bara 3 ½ mån)



KRAM!

2011-04-29 @ 16:33:50
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback