Redan Torsdag!??

Den här veckan har gått jätte fort. Kom på att det är fredag imorgon igen.
Vad hände liksom?
Idag har vi varit i Rudan på en prommis med Puua, vilat hela gänget, promenerat till Handen och köpt present till Dewin och lite sommarkläder till barnen. Och nu sover hela huset.
Andres ligger på soffan och är helt slut, han har tränat som attans idag med både löpning och sen till gymmet.
Det kanske kommer att kännas imorgon? Men duktig han är som orkar!

Har även hunnit med att hämta nycklar till lokalen, där Dewin ska ha sin 4-års kalas imorgon.
Ska bli jätte skojigt, fast han har förbjudit "tjejer" på sitt kalas...
Men det är OK, jag och tjejerna fick komma i varje fall. Tack Nakki!

Vad ska Ni göra i helgen?
Ska ni gå och titta på Majbrasan på lördag?

Vi ska gå och titta på majbrasan, sen ska vi till HOVET och kolla när Diego går match på Superior challenge galan.
(kolla in hans hemsida här: www.diegogonzalez.se)
Ska bli spännande!

Nu vaknade Danilo till nere i sängen, have to go!


Kommentarer
Postat av: Franka

Hej!

Är nyfiken på hur en vanlig dag hos er kan se ut. Kul om du kunde beskriva det, vad gör ni timme för timme tex.

Går stora barnen på dagis, har ni fått dispans?

Har själv tvilingar på 5 månader o storebror som snart fyller två och jag vet inte hur det skulle funka om vi inte hade dispans så han får gå sju timmar per dag...

/Franka

2011-04-28 @ 22:21:34
Postat av: Zara

Hej!!

Vi har det bra, ni med hoppas jag!

Detta vädret gör ju en så lycklig. Både mig & barnen :)

På Lördag blir det majbrasa för våran del också!!

Trevlig Valborg!!



Kram Zara

2011-04-28 @ 22:25:58
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja visst har veckan försvunnit! Vi har fortfarande fyra lediga dagar här innan Guille ska tillbaka till skolan. det kommer kännas jättetomt här nästa vecka när han inte är hemma :( men jag måste plugga så tiden går fort ändå.

vad spännande det låter med match! har ingen aning om vad det är, men kul att han är så duktig!

och vilka fina bilder från påsken, som vanligt :) hoppas ni får en jättemysig helg och att barnen är snälla mot sin fina mamma!

kramar

2011-04-28 @ 22:50:53
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

jag ska kurera mig och hoppas att jag blir kvitt denna jäkla förkylning och öronvärk!!

2011-04-29 @ 07:35:44
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: mamus

Hej Satu, vi vet att inga tjejer får komma på kalaset men jag fick, min mamma frågade om hon fick komma då sa han nej inga tjejer och hon är 82 år hon tog det som en komplimang lilla skitungen hoppas man blir kallad tjej när man blir så gammal (om man blir) hälsa alla barn och Aatu kram från mamus

2011-04-29 @ 09:26:23
Postat av: Lisa

Fin blogg! :)

2011-04-29 @ 12:10:48
URL: http://lisahofc.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback