Strålande lördag morgon1

Jag och mina 6 hjärtan ute hela dan på vift igår ♥
 
Helt underbart väder igår!
Jag vände på Olivias sits framåt, för hon ville titta på gräsklipparen på Torvalla. :)
 
Ingen kunde komma övererns om vart vi skulle gå, så vi hamnade i Gropen igen.
Vi var där hela dagen och lekte. Och hade med oss picknick så det räckte.
Barnen fick doppa fötterna i fontänen också och tyckte att det var väldans roligt!
 
Ni ser att jag försökte skydda Olivias huvud på lite olika sätt, haha... hon fick låna grabbarnas keps, men den drog hon av sig hela tiden, och en snuttis försökte jag också knyta men den fick inte heller sitta kvar.
Andres var iväg och köpte en solhatt till henne igårkväll, får se om den får sitta kvar idag...
 
Framåt kvällen kom Andres till gropen också, och med sig hade han mat. Det blev Mcdonalds till barnen och sushi till oss.
 
Och sen blev det ännu mera lek!
 
Framåt kvällen började vi gå hemåt igen.
Ungarna var så skitiga och svettiga så det var raka vägen till badet för att tvätta håret, klippa naglarna och bokstavlogen skrubba fötterna då det var barfota också.
Med andra ord är det precis så som det ska vara på sommaren. Smiley
 
Och nu är det lördag morgon. Olivia har hämtat sina skor och är visst på väg ut.
Andres var tvungen att jobba en liten stund så Danilo & Jonathan följde med honom. Bara vi tjejer och Kevin här hemma nu. Jag funderar på att gå och handla lite jordgubbar i torget... men först måste jag äta lite frukost. Jag hinner inte äta samtidigt som barnen för jag ger ju Olivia gröt.
 
Nu frukost och sen packa väskan inför dagen igen. Måste alltid packa med mig dricka, något att äta samt det vanliga i skötväskan. Nicole står på tur med att fixa sitt hår nu, så det är väl dags att ta tag i det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

For en herlig dag :) dine barn er heldige

2014-05-24 @ 11:32:36
Postat av: Veronica

Vad mysigt! Måste tillägga att sushi är så himla mycket godare att äta ute :)

2014-05-24 @ 11:54:14
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Tanna

Hej ! Jag tittar gärna på vagnen nån dag i veckan som kommer ! Vad passar er ?

2014-05-24 @ 12:03:20
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Carina Widell

Vilken härlig dag ni hade igår :) Angående att dina barn kommer hem rivna och klösta från dagis är INTE acceptabelt. Du är absolut ingen hönsmamma för du tycker det är hemskt för det FÅR INTE VARA SÅ. Det är verkligen personalens skyldighet att se till att du får hem dina barn utan att de blir slagna. En enstaka olycka kan hända alla barn men inte upprepat slagna och klösta.
Har du inte fått något gensvar från personalen, gå högre upp till cheferna. Satu, ta fram tigermamman i dig!!

2014-05-24 @ 13:59:07
Postat av: malin

hej,vart har du köpt Olivias skorjättefina.

Svar: Dom är köpta på Din Sko ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-24 @ 15:23:54
Postat av: Jenny Thuresson

Hej,har följt din blogg ett tag;). Fin familj du har(men det vet du ju redan😊). Jag funderar på att köpa en ny kamera och vet ju att du precis har gjort det. Vad är det för märke? Blir ju så fina bilder. Mvh Jenny mamma till tre

2014-05-24 @ 22:02:06
Postat av: Anonym

Du verkar vara en sån bra mamma med mycket tålamod och ork att göra roliga grejer med barnen!

2014-05-25 @ 00:48:30
Postat av: Anonym

Du är nog en inspirations källa för mig, haha :D Du har en härlig familj o du verkar vara en supermamma <3

2014-05-25 @ 10:02:20
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback