Regnkläder, snuttisar och Måndag morgon.

Tack för tipset om nattlampan! Många av er tipsade om spöka nattlampan på IKEA, så den ska jag kolla upp. Smiley
Härligt att ni ger mig en anledning att besöka Ikea, Andres blir nog jäääätte glad Smiley Eller inte. Men då skyller jag på er, är det ok? Mina fina läsare tipsade faktiskt! ♥ Smiley
 
Kevin är jätte snäll, han gör inte mycket ljud av sig, ja inte ännu iaf. Men han låter mig veta när det är matdags vilket det är ca. 2-3 gånger på natten. Sen somnar han om.
 
Nu har han mat i magen och en torr blöja och ligger här i resesängen i vardagsrummet och sover.
Olivia har jag också lagt precis, så det är lite blogg-tid för mamman som gäller nu. Och kaffe!
 
Resten av järngänget är på dagis och leker. Inte många dagar kvar nu till sommarlovet!
Jag har dammsugit och tvättat och vikt tvätt. Fixat bort frukosten osv... same same.
Olivia har lekt med sin docka som hon fick när hon fyllde 1 år från Abuelo & Abuela (farfar & farmor på spanska)
 
Och så har hon kikat lite på barnprogram....
 
Det är mulet ute och regn i luften så järngänget fick ta på sig sina regnkläder idag. Fodrade.Smiley
Dom har nog gjort sitt nu, dags att ta fram de ofodrade regnkläderna... Samma sak med gummistövlar. Fodrade dom med. Jag hittade ett par som var Nicoles förut som passar Vanessa nu, så hon är den enda som har "vanliga" gummistövlar.
Får kolla upp det där med, gummistövlar. Och plocka bort dom fodrade för nu börjar det bli varmt.
 
Jag tror att det är dags att lägga undan Olivias byxor? Dom börjar bli lite för korta och tighta på henne Smiley
 
 
Kolla vad jag hittade på Lekia häromdagen!
4 pack snuttisar! Nu har jag tvättat och tumlat dom så får Kevin gosa in sig ordentligt i dom. Hoppas att det är något som kan funka, trots att det inte är av samma material som alla de andra snuttisarna våra barn har haft.
Olivia bojkottade dessa iaf. Hon ska sina, inget annat funkar. Tur att vi har några! ;)
 
 


Kommentarer
Postat av: kicki

hejsan!
Har du provat att använda örngott som snuttisar?
Det använde jag till mina 2 barn o det gör även min syster till sin dotter. :)Då kan man köpa örngott med barnmotiv eller disneymotiv.

2014-05-19 @ 20:21:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback