❤ Mamma ❤



Tack för allt du gjort och allt du gör för mig min dyrbara Mamma. Du finns alltid där, i vått och torrt och det vill jag tacka dig för.  

Du är världens bästa mamma och mormor och vilken rikedom för oss att ha dig i våra liv! Vi uppskattar dig så mycket, hoppas att vi lyckats visa det för dig. Du är våran klippa.

Ord kan inte beskriva vad du betyder för mig och hur tacksam jag är för dig, varje dag. Tack för att Du är min mamma. ❤

Det jag vill få sagt är TACK Mamma och att JAG ÄLSKAR DIG. ❤


 "Is pis pos"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kiitos Satu,taas sait minut kyynelehtimään ihanalla kirjoituksellasi. Olet rakas💖 Kiitos💖

2014-05-25 @ 14:07:30
Postat av: Mummu

💖Kiitos Satu,💖taas sait mut kyynelehtimään
ihanalla kirjoituksellasi💖.Olet Rakas.💖

2014-05-25 @ 14:12:11
Postat av: Marie

Ja din mamma är en av dom bästa. och hon och din pappa har lyckas bra med er barn. Kram

2014-05-27 @ 10:42:57
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback