♥ KEVIN ♥

God morgon lördag!
Mår ni bra idag?
 
Här är det bara bra, Olivia & Kevin ligger och sover och resten av familjen kollar på film. Jag sitter här framför datorn och bränner bilder. Eller rättare sagt- försöker bränna bilder!
 
Va knasigt att det blev så att man inte kunde kommentera inlägget där jag avslöjade namnet, men nu ska det vara fixat ;)
Ja han heter alltså Kevin våran son. ♥
Jag kan lova er att jag blev jätte förvånad över hans val av namn. Hade inte förväntat mig det alls.
Ni som följt mig här på bloggen, ni som känner mig vet att Kevin har varit min nummer 1 namn sen måååånga många år tillbaka.Och när vi fick veta att vi väntade en pojke på RUL så var det första namnet jag ville ha. Men Andres dissade namnet direkt. För flera år sedan hade han ett husdjur som hette så Smiley och så är namnet väldigt likt min systersson, Dewin. Men det gjorde inte mig något, jag älskar namnet Kevin, har jag gjort sedan jag var liten.
 
Jonathan & Kevin imorse:
 
 
Vi hade flera namn på listan. Men kruxet är att namnet ska passa på svenska, finska och spanska.
Och vi ville inte ha namn som skulle förkortas till något som vi inte gillade.
Och det blev alla långa namn som vi pratade om. 
 
Men nu känns det bra. Det känns jätte bra. ♥
Våran älskade lille Kevin.
 
Danilo & Kevin
 
.. och Olivia med Kevin
 
Lilla Snuttis ♥
 
 
Nu ska man bara vänja sig att han faktiskt heter Kevin. Barnen säger "lillebror" ofta så man får påminna dom också.
Danilo har hållt på namnet Kevin hela tiden, han har t om sagt på dagis när han föddes att hans lilla bebis heter Kevin. Och då hade jag redan gett upp det namnet, för jag trodde inte att Andres gillade det. Men Danilo fick rätt han ;)
 
Se hur gulligt Nicole och Kevin somnade igårkväll...♥
 
 
Tusen tack för denna fina present Kicki med familj! ♥
 
 
Idag tänkte vi åka till Skansen och promenera runt lite, men vädergudarna lovade visst regn, så vi skippar det.
Vi åker nog iväg på skojakt till grabbarna bus istället. Nu vaknade Olivia så vi gör oss iordning och drar!
 
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: 3Barnsmamman

Jättefint namn din man valde, passar bra ihop med syskonens namn också! :-) OCH vad roligt att din man håller det "öppet" för fler barn i framtiden! Jag håller på att övertyga min man att en 4:a vore himla mysigt ;-) Vill så gärna ha en vår-bebis nästa år :-)) Har din man varit "svår" att "övertyga" till fler barn??(Nu menar jag inte att jag ska TVINGA/LURA min man till fler barn för han är inte helt emot det!) Det känns ju redan som att vi har passerat "normen med 2 barn" när vi fick våran 3:a!

2014-05-03 @ 12:52:13
Postat av: Henna

Hej Satu!

Har ju typ aldrig tid att kommentera, men var ju tvungen att kommentera denna :)

Supercoolt namn :9 Vi gick också på det att det skulle fungera internationellt, på finska samt svenska och inte alldeles för vanligt. Då har vi varsin liten Kevin nudå :) Hoppas man får se både Olivia och nykomlingen Kevin snart:)Kram

2014-05-03 @ 13:21:24
Postat av: Nicole - tvillingmamma och nyblivna husägare

Superfint namn 😃
Tänk vilken lycka att få döpa så många barn 💞❤️

2014-05-03 @ 14:42:34
URL: http://llykke.blogg.se
Postat av: Linda

Så fint namn ni valt :)

2014-05-03 @ 15:19:32
Postat av: Malin

Han e så söt eran lille prins :-) precis som era andra barn :)
Kevin blir toppen :-)
Min man ville oxå att vår lille skulle hete Kevin :) men blev inte så ;) kanske på nästa 😜 fast vi egentligen inte aka ha fler ;)
Kramar från norr

2014-05-03 @ 15:31:11
URL: http://www.wildkids.bloggplatsen.se
Postat av: marie

Vilken tur du hade att han valde Kevin. Ett fint namn som passar in med dom övriga barnens namn. Han är sååå söt och lik Olivia tror jag. Trevlig lördag på er.

2014-05-03 @ 15:42:54
Postat av: yvonne

Fint namn

2014-05-03 @ 15:48:24
Postat av: Kristiina

Så fin han är 💙Kevin💙 Som dina andra barn❤️❤️❤️

2014-05-03 @ 17:54:24
Postat av: Tyglina

Självklart är det en Kevin :)! Grattis!!!!

2014-05-03 @ 20:15:46
Postat av: nina

Han er kjempefin,og Kevin er et flott navn!!
Dere er en så fin familie.Du/dere virker så harmoniske og rolige.

2014-05-03 @ 21:58:19
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Emma

Grattis till fina namnet! Han är så söt. Vilken gullig bild när Vanessa o Kevin sover ihopa. olivia är verkligen duktig på bilderna nätr hon sitter med lillebror:) Är de ergonomisk sittdel eller vanlig du har till olivia på den nya vagnen?
Kram

2014-05-04 @ 08:30:23
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Isabella

Hola!
Stort grattis till den lille pojken! Så himla söt han är! :)
Tiden går så himla fort... Minns när du hittade min gamla blogg (fast jag hade följt dig sen länge då haha) och vi upptäckte att vi hade samma efternamn och du låg några veckor före mig i graviditeten, då var det inte mycket med pojkarna i magen!

Nu väntar vi på vår son också, är i vecka 35 :)

Stort grattis återigen! Så himla mysigt med en stor familj!

Kram!

2014-05-04 @ 14:48:01
URL: http://bellaz.vimedbarn.se/
Postat av: Therese

Jättefint namn och gud så mycket hår han har :D så himla söt..
Jag har gått över 3 dagar nu och önskar jag med hade min lilla i famnen.

2014-05-05 @ 09:49:14
URL: http://tesssi.blogg.se/
Postat av: chanette a

Kevin e snyggt namn det.. min minsting heter keWin.. fast med w (för han e havl polack) ha ha

2014-05-06 @ 13:50:26
URL: http://chanette.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback