Ibland hittar man inte nån rubrik.

Halloj där ute!
Någon mer än jag som tyckte att det var jääättte kallt ute idag!? Vad hände liksom?
 
Barnen går sin sista dag på dagis imorgon, sen väntas ett långt härligt sommarlov! 
Idag ska dom ha sommarpicknick på dagis dit föräldrar och syskon är också välkomna. Vi ska ha med oss fika och titta på när barnen sjunger för oss. ♥ Hoppas att det blir lite finare väder tills dess....
 
Mina 6 hjärtan imorse:
 
 
Jag sitter och dricker kaffe medans jag funderar på vad jag ska ta itu med först på min to-do-lista...
Jag vill försökta få så mycket gjort som möjligt nu dessa två dagar som är kvar innan barnens sommarlov börjar.
Väntar på att Andres ska komma hem, sen ska vi handla inför picknick, sen behöver vi åka och handla inför Nicoles kalas också, men vi får se när det blir.
På fredag firas hon här hemma med min sida av familjen och på lördag firas hon med Andres sida av familjen.
Skulle vara enklare att kanske att fira tillsammans hela familjen, båda sidorna, men vi bor tyvärr inte på en herrgård, vi har stora familjer, båda två :)
 
Kompiskalas har hon och Vanessa gemensamt om några veckor. Behöver bara hitta en lokal att ha kalaset på ;)
Eller så har vi ett hemmakalas med massor av ungar och föräldrar här bara! :D
 
Morgonen den var lugn, natten... not so mutch. Kevin kunde inte komma till ro så han låg vid min arm och gosade.
Han har fått sin första förkylning och på kvällen/natten är den värst.
Jag måste hitta fram våran nässug (näsfrida) och koksalt droppar. Inte kul för honom. Rosslig r han också och jag blir lite rädd, man hör så mycket om RS virus och tänker direkt det värsta.
Nu somnade han iaf...♥
 
Mer morgon bilder :)
 
Haha, kolla Kevins min här när Vanessa pussar honom! "hej-kom-och-hjälp-mig!"
 
 
Nä nu ska jag sätta fart, och ser ni det jag ser? Solen kikar fram! Weeehooo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! söta barn!

kram från madde

2014-05-27 @ 12:38:41
URL: http://madeleine82.blogg.se
Postat av: Clara

Nejmen gud vad gulligt, har inte sett att Kevin har lockigt hår innan, sötaste bebisen någonsin den där lille Kevin ! :)

Svar: Tack!!! :) Jo, hans hår blir krulligt när det är blött :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-27 @ 13:38:24
Postat av: Veronica

Vädret är skönt här men vissa stunder blåser det väldigt kallt :/

2014-05-27 @ 13:52:10
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Ingela

Tänk på alla förskolebaciller. Förstår att det är svårt när ni har så många som går på fsk men tvätta händer noga och använd handsprit när de kommer. Hade flera små bebisar på barnintensiven nu när jag gjorde min praktik där, med just rs-virus. Ingen rolig upplevelse... Lilla Kevin är ju så liten än så tänk på det med alla ni träffar innan han blivit ngt äldre. Onödigt att utsätta för förkylningsvirus o likn i onödan. Man ska självklart inte låsa in sig, men vara lite eftertänksam. Kram på er!

2014-05-27 @ 17:57:33
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback