Det är fredag morgon....

Det är fredag morgon och klockan är inte ens nio och Olivia är redo för sin vila. Men näe, får underhålla henne lite så att hon ska hålla sig vaken en stund till. 
Jag vaknade med huvudvärk igen, för 4:e morgonen i rad. Blää.
 
Denna morgon har vi undehållit oss med att ta bilder. Vilket jobb att få med alla på en bild, och sen ska någon av dessa bilder helst bli bra också, och det mina vänner är en riktig utmaning!
Tanken var ju att dessa bilder ska användas till min nya Header här på bloggen.
Vi började fota redan igår- Andres skulle ta bild på mig med alla barn, sådär som jag har på min header nu.
Men den måste ju förnyas eftersom Kevin ska självklart vara med. Det gick inte så bra. Inte alls bra.
Det slutade med att alla var sura och osams!
Så vi får nog skippa mig på headern...
 
Idag tog jag ett nytt försök och skulle ta syskonkort istället. Det gick nog bra, jag håller på och överför bilderna nu.
Håll tummarna för det här vill jag helst inte göra om.... Smiley
 
Här är några fler bilder tagna med mobilen.
Olivia ger igen för allt bus som bröderna har utsatt henne för och brotar ner Jonathan!
 
Och här leker syskonen Gonzalez tåg.
 
Vart skulle dom åka?
Inte längre än ner till Sibylla!
 
Kanske ni tänker att va fint dom leker ihop, alla 5?
Dom brukar inte göra det. Tyvärr. Det blir alltid bråk. Så även den här gången slutade leken i bråk. Danilo ville att dockan Olli (som är i hans famn) skulle också få sitta på en egen stol så så fort något av syskonen steg av för att hämta något så var han snabb med att sätta ner dockan Olli. Det slutade med att "Olli" flög och Danilo grinade och syskonen var sura. SUCK*.
 
Men stunderna när dem faktiskt leker fint och kommer överrens är härliga.
Önskar bara att dessa stunder kunde komma oftare... Smiley
 
 
Snart är den här lille gobiten med på ett hörn i leken också. ♥
 
Nu ska jag koka lite kaffe och starta dammsugaren.
Verkar bli jätte fint väder ute idag, det ska vi ta vara på!
 
Har ni några planer för idag?

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att höra att det inte bara är mina barn som bråkar och tjafsar! Ofta får man den bilden av andra bloggare att deras barn är så himla snälla och rara mot varandra hela tiden, men du skriver som det är :) Men det kanske lättare blir så när man har barnen tätt? Mina fyra är ju födda -09, -10, -12 och -13 (inte för att nummer fyra bråkar med nån) och sen har de alla en stark vilja!
Kram!

2014-05-16 @ 10:21:18
Postat av: mariekarolina ♥ gravid med lillebror

Hihi, och jag som kan tycka det är svårt att få med ETT barn på bild ibland ;)

2014-05-16 @ 10:41:04
URL: http://mariekarolina.blogg.se
Postat av: Josefin

Hej!
Bara en liten tanke. Kanske du får huvudvärk pga vätskebrist? Jag ammar också och har alltid en sportflaska med vatten vid sängen. Så på natten när jag är uppe med lillen dricker jag några klunkar och slipper vakna med huvudvärk.

Svar: Tack för tips! ❤
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-16 @ 13:08:36
Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

❤️ Finaste ni! Vi har varit hemma & vilat! Fortfarande sjuka, & tvillingarna verkar inte piggna på sig alls! Usch!

Kram till er sötnosar!!

2014-05-17 @ 02:03:10
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback