Beräknad födsel IDAG

Idag, den 13 maj 2014 var Kevin beräknad att födas.
Vilken lycka att vi redan fått ha honom här hos oss i snart 3 veckor. ♥
 
Han är så go den lille pojken. Så otroligt snäll och gör inte mycket väsen av sig. (ÄNNU!)
 
Idag har han fått gosa på Jonathans säng medans vi satt och lekte lite på deras rum.
Danilo ville sitta bredvid honom och "vakta" sa han.
 
Olivia är lite nyfiken...
 
Imorgon fyller han 3 veckor. Shit va dagarna går fort.
 
Folk frågar om det är skillnad med att ha 5 eller 6 barn. Just nu märks det inte av. Han hänger ju liksom bara med.♥
Största skillnaden är nog sömnen, han vaknar ju några gånger på nätterna för att mätta sin lilla mage.
Jag ammar honom och så fyller jag på med ersättning, för min mjölk räcker inte för att göra herren mätt.
 
Igår hemma hos Mummu & Puua (mormor & morfar)
 
 

Kommentarer
Postat av: yvonne

Vilka ljuvliga barn du har

2014-05-13 @ 15:22:05
Postat av: Veronica

Herregud så söt =)

2014-05-13 @ 15:35:13
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Margareta W

Fantastisk skatt du har att få 6 friska barn det är en gåva!
Btw vad ska Kevin heta mer än Kevin? och har barnens brorson fått något namn ännu?
Ha de gott!

2014-05-13 @ 16:14:40
Postat av: Therese

Min son Alex är född idag för 9 års sen! Tror du har träffat honom med Dewin 😉

Svar: Grattis till honom!! :D
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-13 @ 17:49:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback