♥ Vecka 31 + 0 ♥

Vecka 31+ 0 nu, och nu bara ensiffrigt kvar när det gäller veckor. Alltså MAX 9 veckor kvar!
 
Jag skrev ju en lista på vad bebis behöver igår, och när jag skulle publicera den så kom det med en massa skräpkoder så hela inlägget såg helt skumt ut. Jag fick då rensa bort skräpkoder och samtidigt råkade jag rensa bort några saker som jag hade dragit ett sträck över (<---- som vi redan har till bebis), men nu ska listan alltså stämma! ♥
 
Eftersom vi inte skulle ha fler barn efter twinsen på flera år så hann vi ge bort/sälja det mesta efter dem.
Vi fick låna mycket saker till Olivia, såsom bilbarnstol osv som vi har lämnat tillbaka nu.
(de vi lånade av ska få barn samtidigt som oss nu)
Så därför blir det att man får köpa nytt till bebis, och detta verkar störa några ----  människor där ute. (samma person, men byter namn och mail adress, haha)
Vad vi väljer att lägga våra pengar på är våran ensak, eller hur?
Men nog om det!
Nu har vi iaf beställt hem några av dessa punkter som saknas.
 
Såhär står det om denna vecka:
 
 
Och min baby belly idag:
 
 
 
Min BEBIS tröja fick jag när Nicole låg i magen, tror att jag fick den när jag hade min möhippa, haha..
Den börjar bli lite kort i rocken, men den passar bra som hemmatröja.
 
Nu ska jag passa på att sova när Olivia går och lägger sig.
Jag är supertrött fast jag bara hunnit vara vaken i 3 timmar... Mensvärk har jag också. Varför?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Japp,den hade du på möhippan :)

2014-03-12 @ 10:34:29
Postat av: Linda

Hej jätte fin blogg du har :) och jätte fin familj och dina barn är så sjukt fina. Alla andra ska väll skita i om du köper nytt till kommande bebis jag fick mitt sista barn förra året i april har köpt massa nytt till han med (Loke) trots att jag har barn sen tidigare som han kunnat ärva kläder och dyl av :) jag har 5 barn själv kram och lycka till

2014-03-12 @ 10:37:41
Postat av: Sara

Hej, finns alltid folk som ska ha åsikter! En del verkar tro att åsiktsfriheten innebär en skyldighet att meddela sin egen till allt å alla och inte en rättighet vi ska vara rädd om och tänka oss för med! Självklart lägger ni ju era pengar på vad ni tycker är rätt för er! :-)

Mensvärken då... Uvi kan det ju tex vara men har för mig att du lämnar prov för det regelbundet eller blandar jag ihop dig med nån??

Svar: Tack för kommentaren <3Ja, jag lämnar prov varje månad, men det kanske inte är så ofta? :(
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-12 @ 12:14:35
Postat av: sara

oh vad jag är avis på dig är själv gravid med fjärde barnet men har långt kvar beräknad till november hehe .. önskar dig all lycka och hoppas allt går bra med förlossningen och lille torgny hahahah så söt namn .. ps bry dig inte vad andra säger kom ihåg dom som pratar dom är avis på dig och kan inget annat göra än bara prata......... är själv oxå en ung mamma 28 år har barn i åldern 8 ,7, 2

2014-03-12 @ 12:28:16
Postat av: Anna

Tyvärr är det många som störs sej på det, tror de beror på att de tror att man har kvar ALLT sen Bebbe nummer ETT. Vi ska ha bebbe nummer 9 om exakt 7 :-D veckor och vi har behövt köpa en massa nytt till henne. Babyskydd (och denna fångenskap vi till det det lite dyrare Maxi cosi pebble med bas) babynest, "björnkudde", extra vagn, lite kläder, nappflaskor, nappar, skötväska...och det är bara en del. Man har inte kvar allt och man ger bort/säljer mycket eftersom man inte kan ha kvar allt. Synd att de blir så sura miner på det. Själv tycker ju jag att det är super roligt ;) gör inte du?

Svar: I LOVE IT!!! :D
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-12 @ 12:46:40
Postat av: Anna

Och det ska inte stå fångenskap hahah utan denna gången ;)

2014-03-12 @ 12:47:44
Postat av: Anna

Det vore faktiskt väldigt gulligt med en Torgny i er familj! ;)

Svar: Hahaha, stackars barn! ;)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-12 @ 13:36:04
Postat av: Hjördis Pedersen

Hej, Jesus vad din mage har sjunkit sen förra veckan, du får nu döpa babyn till Torgny för nu har man blivit van vid namnet. Kram

Svar: Oh nej, stackars barn!
Tycker du att den har sjunkit? Hoppas att han har lagt sig till rätta nu då ;)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-12 @ 14:48:10
Postat av: Therese

Vilken söt tröja och mage :)

2014-03-12 @ 18:32:24
URL: http://tesssi.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Söt mage å tröja! :-)

2014-03-12 @ 19:33:58
Postat av: Helena H

Är inte mensvärken ett tecken på att något är på gång att hända? Fick ett svagt minne av att de första värkarna påminde om mensvärk, fast sedan gick det över till mer vanlig magvärk o ont i ryggen...

2014-03-13 @ 01:40:58
Postat av: Maria

Jätte fin bebismage :)

2014-03-13 @ 06:24:27
URL: http://marelle.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Kan ju vara förvärkar...

Svar: Jag tänkte också det, tur att dom försvann igår!
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-13 @ 10:10:06
Postat av: Ann-Sofie

Vad skönt att dom försvann!! :)

2014-03-13 @ 10:59:12
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback