Nu tar vi helg!

Hola!
Klockan är strax efter två och snart ska järngänget hämtas från dagis och så ska vi ta helg! ♥
 
Denna förmiddag var vi på IKEA och handlade en byrå till Olivia och så rullgardiner till hennes rum, då det är ett ljusbad i hennes rum redan vid 6-tiden på morgonen- såklart damen tror att det är helt OK att stiga upp vid den tiden då... Smiley
Nu när det blir mörkare så kanske hon sover lite längre....? (Hey- man kan ju alltid hoppas!)
 
 
Lill Snuttis var hur nöjd som helst med att gå runt på IKEA, tittade på saker, skulle klättra upp på saker och stannade bara till ibland och iaktog folk. Hon säger "Heeeej Liiah!" till dem som ser vänliga ut, haha...
 
 
Idag ska jag börja tvätta Torgnys kläder, tänkte jag.
(herregud vilken taskig mamma som kallar bebisen för Torgny?;))
Vi är helt enkelt inte överrens om namn så han får väl bli namnlös denna stackars barn.
Eller tänk er, en Torgny Gonzalez. Smiley
 
Eftersom Olivia sov en stund i bilen på väg till Kungenskurva så la jag henne när vi kom hem.
Annars är hon suuuuuper grinig tidigt ikväll...
 
Förresten, ni vet ju den där byrån som jag skrev om, som försvann vid vårat förråd?
Jag skrev ju en lapp och dagen efter hade nån skrivit Förlåt, dom trodde att vi hade tänkt kasta den och att dom ska lämna tillbaka den. Morgonen efter stod byrån bakom våran dörr.
Jag var super lycklig!!!
Va snällt ändå att erkänna och lämna tillbaka! ♥ Jag var så ledsen och trodde att den var borta för alltid.
Jag ska skriva en lapp och tacka. 
 
Igår köpte Andres en gravidkudde till mig, och den kan jag verkligen tipsa er gravida kvinnor om!
Jag kan bara sova på sidan då jag inte får luft om jag ligger på rygg. (jag vet inte, men bebis ligger väl lite knasigt?)
Och jag måste alltid ha en kudde mellan benen annars gör det ont.
Den här kudden var superskön och mysig att kramas på! (Enda nackdelen är väl att den prasslar lite)
 
 
Nu ska jag göra klart mitt här hemma innan jag måste väcka Olivia för att hämta hem järngänget.
 
Tack Mummu för Torgnys kläder! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Ha en bra helg :)

2014-03-14 @ 14:46:33
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Anonym

Det skulle vara lite roligt om ni döpte honom till Torgny i andra namn. Det finns faktiskt folk som heter Torgny tro det eller ej. En av dem är min morbror och som kallades Togga under sin uppväxt. I vuxen ålder började han kalla sig sitt andra namn i stället ha ha :)

2014-03-14 @ 15:03:26
Postat av: LIENE

Åh så fin blogg du har!
och tack för att du lämnade fotspår efter dig hos mig :)

2014-03-14 @ 15:12:35
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack så mycket :)

2014-03-14 @ 22:54:41
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: G I N A ~

hoppas ni får en fin helg<3

2014-03-14 @ 22:56:55
URL: http://kissen.se
Postat av: Elin

Va fint, min pappa heter Torgny =)

Måste fråga vart köpte ni kudden?

2014-03-15 @ 19:46:23
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback