My Baby Dolls TESTAR Liten Leker

Nu har jag fått hem grejerna jag fick testa från liten leker (----> LÄNK HÄR <------)
 
Danilo & Jonathan fick dessa pirater att leka med:
 
Passade perfekt till borgen som dom fick från Jultomten. Det tråkiga var att bara det att endast ena handen var rörligt, inte huvudet eller annat, men det gick bra ändå.
Båda är från serien Arty Toys.
 
Nicole och Vanessa älskar bokstäver och att öva på att skriva, så dom fick testa magnetbokstäver att ha på kyl/frys dörren.
 
Jag gillade att bokstäverna kom i en låda, så man kan lägga tillbaka dem och förvara dem där i när man inte vill ha allt framme.
det här var väldigt uppskattad och dom satte igång och skriva direkt. Andres skrev också barnens namn och sen upptäckte jag att han skrivit namnet "Simon"... Han vill att "Torgny" ska heta så, nämligen.
Jag skrev namnet "Kevin" där istället, haha... ♥
 
Bokstäverna var också jätte fina. Inte såna där av plast som man hittar i alla andra affärer.
Bebis eller Olivia fick en snuttefilt med en pingvin på and i loved it! ♥
Jätte jätte söt, mjuk och gosig! Nicole tyckte att bebis kunde få den, då Olivia har så mycket redan, haha...
 

 
TACK Liten Leker för att vi fick chansen att testa era saker!
 
Ni som är intresserade, kika in på deras hemsida www.litenleker.se !

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina saker ni fått att testa, försökte hitta på bokstäverna men kunde inte hitta dem... kan du länka vart jag kan hitta dem, har länge letat efter fina bokstäver att sätta på kylskåpet som inte är så "plastiga" till mina tjejer då min 5 åring tycker om att leka med dessa

Nu är det inte så långt kvar till er kille kommer, hur går det med namnvalet?

Vi har ca 2 veckor kvar tills vår plutt kommer och även vi väntar en lillebror... ska bli så mysigt med en liten bebis


Sköt om dig

Kram Anna

Svar: Hej! Här kommer länken!
http://www.litenleker.se/sok/83%20small%20wooden%20magnet%20letters

Va spännande med bara 2 veckor kvar! Då kan det vara närsom! har ni allt klart??

GRATTIS förresten!
Me & My Baby Dolls

2014-03-03 @ 12:41:59
Postat av: Anna

Ja vi har allt klart så han är så välkommen att komma nu....

Tack så mycket för länken

Kram Anna

2014-03-03 @ 14:11:50
Postat av: Maria 5barns mamma

Hur kommer de sig att ni får hem grejor o testa? Har ni anmält er som nån test undersökningar? Nyfiken, pingvin snuttefilten ser så. Mysig ut

2014-03-03 @ 14:50:49
Postat av: Linda

Nej, nej, ej Andrés ni ju inte ha en son som har samma namn som Simon Cowell:)

Han e ju en riktig elaking;)

Du får muta honom Satu!Hihi Heja Kevin/ Cevin <3 !!

Kram

Linda & Christoffer, Carolina, Cevin, Cameron, Caitlin & Angel Cieran

2014-03-03 @ 18:27:49
Postat av: Jenny Lind

Hejsan!
Kom just på en sak,, att flyttar ni bara om lite bokstäver i "Andres" så har ni ett helt nytt namn,, dvs. "Sander"
Kram!

Svar: Hihi, smart! :)
Me & My Baby Dolls

2014-03-04 @ 03:12:50
Postat av: Margareta W

Vad ni än väljer för namn till "Torgny" kommer man nog att tycka att det blir fint. Barnet gör namnet. Men jag lägger min röst på Simon!!! Eller varför inte Rafael eller Pascal???

2014-03-04 @ 12:18:32
Postat av: Hanna

Jag håller med Andres! Simon är finare än Kevin!! Men varför inte Sander som Jenny föreslog, det var ju lite fiffigt, efter pappa!

2014-03-07 @ 21:44:07
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback