MVC- Check!

Idag hade jag tid på MVC- blodsocker och blodtryck vart godkända, så även bebisens hjärtljud! ❤ Alltid lika mysigt att få höra hjärtat slå, låter som en häst som galopperar där inne :-)
Det var inte så mycket mer än så vi gjorde där idag, nästa tid är om två veckor. 

Olivia- en nyfiken tjej på MVC ❤


Efter besöket där lämnade Andres av oss i Handen C där vi mötte upp Mummu för lite shopping.
Dom har väldigt bra erbjudanden och medlemsförmåner i de flesta affärer just nu, så man tjänar en rejäl slant när man handlar åt många. Och dessutom med bonus checkar som dimpat ner i brevlådan- me like!
Köpte bland annat lite kläder till Danilo & Jonathan inför deras födelsedag, skalbyxor till tjej-ligan och jacka till Nicole.
 
Olivia tyckte att jag behövde lite nya underkläder tydligen... 


Hon åt en banan i vagnen och sen sov hon så att jag kunde kika i lugn och ro. När hon vaknade så fick hon gå själv men då skulle hon kolla överallt så jag fick muta henne med smörgåsrån så hon satt still i vagnen. Thats how we roll... ;)

Jag har inte ens packat upp nånting som jag köpte ännu, jag hann bara hem och äta och sen hämtade vi järngänget från dagis och gick till en lekpark tillsammans. Helt underbart väder idag med mycket sol!


Imorgon får barnen vara lediga från dagis då vi ska åka ut till syrrans stuga i Trosa tidigt på morgonen. Andres och Puua (<---- min pappa) ska bygga upp en grillkåta som syrran har beställt.
Vi har en egen liten stuga där på tomten där vi bor när vi är där ❤

Såhär ser det ut där: 



Vi har inte varit där sen sensommaren, så jag längtar... 
Ni får se mer bilder därifrån imorgon. :)

Jag ligger och badar nu och trodde att alla barnen ligger och sover och så öppnades dörren och in klampade en pigg Nicole...


Nu ska jag ligga här en stund och läsa min bok.
Vi hörs och ses en massa mera imorgon ❤ 
Jag ska lämna in min systemkamera imorgon, hoppas det går att fixa till den... Mobilladdaren följer med imorgon till stugan, för mobilen är den enda jag kan ta bilder med... :( 
Men bättre det än inget, visst? ;-)

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Vad kul att de har samma födelsedag!

2014-03-27 @ 20:13:26
URL: http://madelein.se/
Postat av: Åsa

Gillar USAflagga mattan Ni har i stugan.

2014-03-27 @ 20:22:42
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: excessive (Katja)

Hej hopp! Hittade hit via Mirka :) vad roligt när jag läste att syrran är 9 månader äldre :). Jag har 9 ÅR mellan mina 2 haha. Det vart lyckoträff direkt för er med så kort emellan. Låter så härligt med massa syskon. Ha en härlig torsdagkväll!

2014-03-27 @ 20:25:42
URL: http://www.excessive-excessive.blogspot.com
Postat av: Elin

Så mysigt det ser ut i stugan

2014-03-27 @ 20:46:29
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Absolut! Alltid kul med bilder! :-)

2014-03-27 @ 20:53:22
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Härligt att allt såg bra ut :-D
Det är då mysigt med grillkåta det har min man på hobbet som vi brukar grilla i..ler..
Ha en jättebra dag
KramCamilla

2014-03-27 @ 21:32:15
URL: http://www.minstorafamilj.se
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Oo så mobilen med stavning haha hoppas du såg ändå..ler..

2014-03-27 @ 21:33:08
URL: http://www.minstorafamilj.se
Postat av: Ghenno

Jättefin stuga..Älskar Olivias skor. Var har du köpt de? Skulle passa min lilla Perla.

2014-03-27 @ 22:49:47
URL: http://www.libanesenfransverige.blogg.se
Postat av: Helena H

Stugan är så mysig! :) Ni skulle nästan behöva en till våningssäng nu till sommaren. Kanske en med lite mindre mått så den inte tar så mycket plats. :)
Ha en mysig fredag nu.
Kram från Järvsö (Söderhamn)

2014-03-28 @ 00:27:07
Postat av: mammatill3mormortill10

Till Madde-Inte bara morsa!

Vad menar du med den konstiga kommentaren ?

Du skojar va ?

2014-03-28 @ 06:02:34
Postat av: Hanna Karlsson

Vad härligt att höra bebisens hjärtljud!

2014-03-28 @ 09:49:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback