Melina 20 år!

GRATTIS till barnens kusin Melina som fyller 20 år idag!
 
 
Igår var vi där för födelsedagsfika. ♥
Det känns som att det är kalas och någon ska firas hela tiden, men så är det är man har stor familj/släkt. I love it. ♥
 
Det var fullt hus som vanligt när någon firas. Olivia satt som vanligt mest med mig eller sin pappa. Hon är fortfarande för blyg för att knalla iväg själv..
 
Järngänget såg vi knappt, dom höll på och busa med sina äldre kusiner och jävlades med att gömma skor...
Nicole & kusinen Javi var "partners in crime" och gömde Melinas skor. det var inte lika roligt när hon gömde Nicoles skor, då blev det lite drama, men är man med i leken får man leken tåla?
 
Några av barnen vågade sig nära Abuela som låtsades äta upp deras fötter/händer vilket dom tyckte var väldans kul!
Abuela pratar bara spanska och det var kul att hära barnen härma och svara också. Mest svarade som SI när dom inte ens hade en aning om vad abuela frågade, haha...
 
Olivia chillade på soffan med sin farbror Oscar och tittade på youtube klipp.
Det bjöds på både lunch och fika, super gott!
Fika time!
 
Tjejerna med sin faster Ela ♥
 
Älskar denna bild på Vanessa och farbror Oscar ♥
 
Synd bara att den blev så suddig. (Buhuuuu va jag saknar min systemkamera!!!!)
Hon är allas våran lilla Prussiluska. Hon hade tagit med sig sina rosa glitterskor hemifrån och allt. Hon hängde med Melina och hennes kompis Saadia och hon var sååå stolt att hon fick klarrött läppstift. ♥
Hon med sina läppstift/glans och glittriga skor.
 
Vanessa & Saadia
 
 
Tack för allt Melina + Familj!!! ♥
 
Jag antar att nästa kalas i denna släkt blir Danilo & Jonathans 4-årskalas.
Vilket jag påmins om att skricka ut info om till alla!
 
Nu sover Olivia och jag har en stund för mig själv. Idag ska vi ju till spec. MVC och jag är så ivrig! Har väntat och längtat efter denna dag så länge!
Glömde dock att jag skulle kissa i en mugg imorse för att lämna in urinprov, men jag glömde. (perkele!)
Så nu får jag hålla mig i 4 (!!!) timmar för att kunna lämna ett nytt prov. Hur fasiken det nu ska gå till, jag är redan jätte kissnödig och ska vänta i minst 2 timmar till! Jag som brukar få gå och kissa varje halvtimme, minst...
Good luck, säger jag bara.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: en chic mammas bekännelser

tack :) vad härliga barn du verkar ha :D riktiga solstrålar.

jag vet inte om du läser min blogg, men jag är testperson för rynkeby 50 juice. Jag hade gärna skickat dig några checkar om du är sugen på att testa denna juice, du tar produktchecken och löser in den i din matbutik :)

2014-03-24 @ 14:00:08
URL: http://frureinhold.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback