Liv i lekparkerna igen ♥

(Fortsättning på inlägget före)
 
Jo igår efter ankdammen gick vi till lekparken där barnen, Mummu & Puua härjade runt och lekte kull med barnen. Så kul att se att folk börjar vistas ute bland lekparkerna nu efter en lång vinter. Det är som om alla människor varit i ide hela vintern och nu börjar komma ut. Även vi, haha...
 
Min kamera bara dog mitt under att jag tog en bild igår, jag trodde att det var batterierna, men icke.
Så jag knipsade några bilder med mobilen- därav sämre bildkvalité med bättre så än inga bilder alls, tycker jag :)
 
Ni skulle ha sett Puua åka nerför rutchkanan med hög fart, barnen höll på att pissa på sig skratt. Smiley
Sen gick vi till lekparken bredvid, tänkte att dom kanske inte hunnit ta bort gungorna på den vägen av gatan ännu, och mycket riktigt, Olivia sprang med stora förväntansfulla ögon till gungorna- så som hon längtat!
 
Mera lek!
Vi var nog ute i två timmar och jag kan säga att det inte var varmt och behagligt ute!
Väl hemma tog vi ett varmt bad och åt middag och grabbarna bus somnade kort därefter gott på soffan, helt utslagna.
 
Nä nu ska jag vila mig en stund på soffan innan Snuttis vaknar.
Jag brukar hinna somna och så vaknar hon efter 10 minuter, men jag får bara skylla på mig själv som väljer att blogga istället för att sova ;)
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback