Lek på favvo lekplatsen ♥

Detta är ett tidsinställt inlägg, det är sen onsdagkväll och jag borde egentligen sova nu, men jag kan bara inte. Andres & Jonathan är fortfarande på sjukan och väntar på sin tur. Hur mycket barn som helst där tydligen.
När ni ser detta så är det torsdag.
Jag sitter här en stund till bara för att bli tröttare och få tiden att gå.
 
Jag ville berätta för er att vi var ute på våran favvo lekpark där vid Mummu & Puua idag. (läs--->onsdag)
Där brukar vi hänga jämt, speciellt på somrarna, barnen gillar den jätte mycket, den är lagon stor och hög för dem.
Bästa lekparken är ändå vid Gropen, men där har jag svårare att hålla koll på dom allihopa, den är ju större.
Jag hade sagt till Olivia att vi ska "kiiikkkaaa" (=gunga) så hon försökte springa så snabbt hon kunde, superglad!
vilken besvikelse att dom tagit bort alla gungor från alla lekplatser runtomkring här! Varför? Dom har ju hängt där hela vintern! (Hon älskar att gunga.)
 
"Kiiiikkaaaa?" gick hon runt och sa, stackarn. ♥
 
Eftersom Mummu och Puua bor där bredvid så gick vi förbi på bakgården och frågade om dom ville följa med.
Mummu höll på och baka bullar så Puua följde med till barnens stora lycka.
Och gissa glädjen i deras ögon när dem äntligen kunde ta ut bilen/traktorn och gamla sparkcykeln från terassen?! Äntligen barmark!
 
Tusen tack till Puua som lekte och busade en massa med barnen när inte jag kunde göra det!
Trots att det är lugnare med mina sammandragningar när jag fått vila så vill jag inte riskera nånting och härja runt.
 
Puua, även fast jag klagar på dig ibland så vet du att jag älskar dig så mycket! ♥
Jag är så lycklig och stolt att du är min pappa och att mina barn har en sån fantastik morfar och bästa vän som du är för dom. Tack för att du alltid finns där för oss, och tack för att du vill vara med och pyssla och dona roligheter för barnen. Vi älskar dig! ♥
 
Snuttis på vift...
"Vänta! Jag vill också!!"
"Moahahhaha"
(Behöver jag säga att det inte gick nå bra? :))
 
Jonathan...
Kolla på våran knasboll! Smiley

Sen blev det jätte kallt så en nybakad bulle lockade oss hem till Mummu.
Barnen satt vid ugnen och väntade på att dom skulle bli klara...
 

Nu sparkar "Torgny" (OMG vilket hemskt namn egentligen Smiley) mig både här och där, vette fasiken vad han försöker pyssla och dona med där inne. Jag tror att han vill att jag ska lägga mig nu så att han får lugn och ro... Smiley
Jag har gjort iordning välling till Olivia och nu ska jag kolla om det kommer nåt bra på TV och hoppas att Andres ringer mig snart... Nyss när jag pratade med honom så sa han att det är ytterligare 5-6 timmars väntetid! Come ooon?! Så nu kanske dom skulle åka till Huddinge istället. Jonathan låg och sov, tröttmössan. Undrar hur Andres kommer att orka med morgondagen (idag för er som läser)
 
P.S Ni har väl inte glömt att följa mig på Instagram?
mybabydolls heter jag där.
Idag har det dock inte kommit in någonting nytt för jag har inte kunnat komma in där öht. (<---- överhuvudtaget)
 
Cheez, Torgny är helvild just nu! Snälla sluta sparka mig i kissblåsan innan jag pinkar på mig!
 
God Natt!
(Eller- god morgon för vissa)
Jag lovar att uppdatera här så fort jag kommit från tandläkaren.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vart kommer tvillingarnas otroligt fina mössor ifrån?
Jag tror att du har nämnt det förut, men jag lyckas inte hitta det inlägget.


/Pia

Svar: Dom är köpta på Toys R Us men vet att BR hade också sånna :) Jätte rolga, man trycker på tofsen och så reser sig öronen på mössan upp :D
Me & My Baby Dolls

2014-03-06 @ 12:58:23
Postat av: Nitiz

Jag tror att bebben "bygger ut", för att få mer plats! ;)

2014-03-06 @ 18:58:36
URL: http://nitiz.blogg.se
Postat av: mamma24sju

Underbar morfar, förstår att han är en idol för barnen! Önskar att alla barn hade en mormor och morfar/farmor och farfar som engagerar sig.

2014-03-06 @ 23:15:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback