Kväller

Dessa bilder är tagna för några dagar sen när jag ville ta några kort på Jonathan och Danilo inför deras födelsedag.
 
Jag kan inte låta bli att skratta åt Danilos miner- han var såå irriterad på syrran Bessa som ville vara linslus och prompt ställa sig bredvid Danilo och vara med på bild.
Han var så sur på henne som skulle retas! Hahaha... Syskonkärlek. ♥
 
 
>
 
Jag har degat hela dagen idag, har faktiskt inte gjort nånting alls förutom att ha slappat. Barnen har varit hemma hos Mummu och Puua efter förskolan och jag har bara varit och njutit av lugnet.
 
Jag har känt mig helt galet trött de sista 2 dagarna och har haft ont i ryggen, lite som mensvärk av och till- så en sån här dag uppskattas enormt mycket.Tack Mummu & Puua! ♥
 
Jag har sovit och vilat i stort sett hela dagen och börjat skriva lite inlägg till kategorin "Innan Bloggen" här på bloggen. Några av er har efterlyst lite om mitt liv innan bloggen, om graviditet och förlossningar med Nicole & Vanessa så jag tog hjälp av mina pärmar där jag skrivit (som en bok) om hur allt började när vi väl bestämde oss för att bilda familj- jag och Andres.
 
Inlägget kommer att dyka upp inom kort. Och så fortsätter jag därifrån. Lite tillbaka blickar från förr lite då och då. ♥
 
Lilla busungen fick också vara med...
 
 
 
Nu ska jag få tjejerna i badet också, sen börjar nerräkningen för natti natti- time! ♥

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback