♥ GRATTIS EMMA !!! ♥

Det är ingen vanlig dag, för det är Emmas födelsedag Hurraahurraa hurraa!!
Smiley
 
Min brorsdotter Emma fyller 12 år idag! ♥
Hon är Mummu och Puuas första barnbarn, första bebisen som föddes in i vår familj, kan ni tänka er glädjen?
Jag kommer ihåg dagen hon föddes som om det var igår. Knappt att jag hann ta på mig brallorna när dom ringde och sa att det var dags nu. Jag följde med dem till BB och tog en massa kort. (Kommer du ihåg det Anna? Smiley)
Tänk att det har gått 12 år sen den dagen.
 
Våra barn ser henne som en storasyster, hon är ofta här och leker med barnen. ♥
 
 
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA EMMA!
 
Rakastan ♥
 
Smiley

Kommentarer
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Grattis välrdens snällaste o finaste Emma,på din 12 års dag. Rakastan. ☆♡☆

2014-03-18 @ 11:14:04
Postat av: Helena H

Ett stort grattis lite i efterskott Emma! :) Hoppas du haft en toppendag.

2014-03-19 @ 00:46:21
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback